Dotten Skrevet 26. juli 2010 #51 Skrevet 26. juli 2010 Såååååååååååååååå flott Herrigud! Endelig!!! Krysser fingre og tær for at alt går bra for det SKAL det bare Gratulerer så masse masse og lykke lykke til Klem!!!!
Make№4 Skrevet 26. juli 2010 #52 Skrevet 26. juli 2010 GRATULERER sååå masse!! Virkelig godt å høre at det var din tur nå!! :-) Lykke til!!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 26. juli 2010 #53 Skrevet 26. juli 2010 Gratulerer så mye ☆Meg og lille snuppis☆GRAVID!! Var herlig lesestoff når man først er innom for å se til dere :-D Blir moro å se deg når du kommer inn på 1. trimester.. Om du rekker innom før jeg fordufter over til 2. trimester da Er moro hvordan man prøver alt, og når man først har pause fra det hele, så klaffer det av seg selv!!!
annie_79 Skrevet 26. juli 2010 #54 Skrevet 26. juli 2010 GRATULERER SÅ MASSE!!! Har fulgt med deg her inne. Har vært så imponert over optimismen og pågangsmotet ditt. Dette fortjener du virkelig. Skal krysse alt for at den sitter nå
Spira31 Skrevet 26. juli 2010 #55 Skrevet 26. juli 2010 Da har vi akkurat samme termin! Spennende dager og uker framfor oss nå....! Vi får slå følge om du vil.. lang vei foran oss enda...! Klem
Spira31 Skrevet 26. juli 2010 #56 Skrevet 26. juli 2010 Da har vi akkurat samme termin! Spennende dager og uker framfor oss nå....! Vi får slå følge om du vil.. lang vei foran oss enda...! Klem
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 28. juli 2010 #57 Skrevet 28. juli 2010 Dette var gode nyheter Meg og lille snuppis, så fantastisk. Nå må det gå din vei, det blir spennende uker fremmover. Slapp av og kos deg som best du kan kjære deg, det vil jo helst gå bra. Krysser alt jeg har både for deg og meg...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. juli 2010 #58 Skrevet 28. juli 2010 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herlighet så kjekt å lese snuppis!!!!!!!! Jeg er bare innom etter flere bim frie mnd'er, og dette var bare så kjekt å lese!!!!!!!!!!!!! GRATULERER:-) VIRKELIG FORTJENT!!!!!!!!!!!!
villmusa Skrevet 28. juli 2010 #59 Skrevet 28. juli 2010 Gratulere så masse!!! Måtte spiren klore seg fast der inni i 9 mnd, kryssa fingra og tær! (alt unntatt beina *glise*)
J -76 Skrevet 29. juli 2010 #60 Skrevet 29. juli 2010 Så fantastisk, helt herlig å høre fra deg: GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koselig med flere kjente inn på 1 trim, ble helt rørt jeg, snufs snufs :-D
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #61 Skrevet 29. juli 2010 Dere er helt fantastiske alle sammen og nå sitter jeg her og strigråter.... for vet dere hva?? Jeg mistet den lille spiren i går Det sa ett "knepp" og så kom alt blodet, koagler og det som var... Blør nesten ingenting nå, virket som om alt kom ut i går!! Vi er så lei oss, både mannen og jeg - men vi har bestemt oss for å prøve igjen, han sier det er opp til meg hva jeg ønsker å utsette meg for siden det er jeg som kjenner det på kroppen! Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; Jeg har fortsatt ett håp, ett håp om å ikke gi opp, uansett hvor svart alt virker. Håp er å le selv om man helst bare vil gråte. Håp er å tro på en lysere hverdag, selv når alt er bare tungt. Håp er å vite at det er lysere der framme, bare man fortsetter litt til, for det har jeg tenkt - å ikke gi opp!!! En dag sitter jeg forhåpentligvis med en nydelig liten baby i armene mine og lillesnuppis har fått en liten bror eller søster!! Jeg kommer sterkere tilbake om noen dager, nå trenger mannen min og jeg litt tid for oss selv... Uansett, tusen, tusen takk for alle gratulasjoner og lykkønskninger, jeg tar de med meg i mitt hjerte og må bare prøve å tenke at det var en grunn for at det ikke gikk denne gangen heller, men èn dag.... da håper jeg Stoooooor varm tårevåt klem fra en som er sønderknust akkurat nå, men reiser seg igjen om en liten stund...
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 29. juli 2010 #62 Skrevet 29. juli 2010 uff nå gråter jeg ¨å dette var trist å lese..har hatt en MA selv så vet litt hvordan følelsen er men ikke etter å ha prøvd så lenge som dere har da.. ta det med ro nå og trøst hverandre..og tenkt at det mest sannsynlig er en grunn for dette..kroppen skjønner at det er noe feil..og at kroppen funker sånn er jo bare bra egentlig, mager trøst men.. krysser fingrene for dere videre..synes dere er tøffe som satser på nytt igjen men jeg hadde gjort akkurat det samme selv:) masse lykke lykke til videre
Gjest isimagen Skrevet 30. juli 2010 #63 Skrevet 30. juli 2010 Uff, det var utrolig leit! Godt å høre at du forsatt har håp! Får bare tenke at dessverre ikke var meningen at dette barnet skulle bæres frem. Ønsker dere alt godt, og håper dagene fremover er gode mot deg og gjør sorgen lettere å takle etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå