Gå til innhold

Jeg er graviiiiiiiid!!!

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅÅ herreguuuuud. Haddeen magefølelse før jeg logget inn her nå om at du var gravid! Barselstårene renner i strie strømmer her, Gratulerer!!! For en bursdagspressang til mannen din!!

Sender deg masse lykkeønskningsklemmer.

Stooor klem fra meg.

Ps min fødselshistorie som du spurte om ligger på 3-tri.mellom side 1-3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Gratulerer så myye! Denne gangen MÅ det jo gå bra! Ønsker deg all hell og lykke! Dette var gode nyheter :-) syntes det er mange slitere som får det til om dagen! Det gir jo motivasjon og håp til oss andre slitere.

Stooor klem fra en sliter til en annen

Skrevet

Gratuler!!! Dette fortjente du :-) Lykke til!!!!!! "sees" på 1 timester!!!

Skrevet

Sååååå utrolig herlig da.. Det var jo virkelig DIN tur nå,,,

Gratulerer sååå veldig veldig,,, Fryser på armene her da jeg leste det,,,

Bare å nyte og kose seg nå :))

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Denne gangen går det nok bra!!

Jeg har sett til deg i lengre tid uten å ha snakket med deg, men kjente at jeg virkelig ble glad på dine vegne nå! :)

Hva sa mannen? :D For en bursdagsgave å gi han :)

Skrevet

Jippppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Jeg også!!! Vi har jo slitt like lenge omtrent. Gøy at det klaffet for deg også nå:) Jeg testet positivt veldig tidlig .. 3+2 (har CB fertilitetsmonitor så vet når EL var)... har termin rundt 6 april... du?

Klemmer fra ei annen sliter, sees på 1.tri!!!

Skrevet

ååååååå!!!!GRATULERER=)=)=) så utrule morro...Detta fortjener du so masse =)=)

Denne skal klamre seg fast,og vokse seg stor =)=)

Goe klem=)=)

Skrevet

Hurra hurra hurra!!! Dette fortjener du virkelig!!! :) Masse lykke til videre! Dette kommer til å gå så bra vet du! =)

klem fra meg som er bare innom å snik leser på forumet ;)

Skrevet

Gratulerer så masse min kjære kjære venn:)

Velkommen inn på gravide slitere:)

Varm klem fra meg

Skrevet

HERREGUD DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ;D :D

Babystøvet har virket!!!!!!!

SÅ herlig at du testet positivt på mannen din sin bursdag, men vet du hva? Jeg har og bursdag idag, så gøy!!! ;p

Du er gravid for svarte!!!!!

Nå gjenstår det at Carina følger på (og mange andre selvføgelig!), så blir det ordnings inne på trimestrene!

Denne ganger sitter h*n!!!

Stor og god klem

Skrevet

Blir så glad av å lese om kvinner som endelig blir gravide etter så lang prøvetid! Dette fortjener du virkelig, gratulerer så mye! Håper du får et kjempeflott svangerskap;)

Skrevet

Åh, so kjekt!! :) Gratulere so masse masse!! :)

Unna deg ditta! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!:-) Har ikke vært så aktiv, men har fulgt med på "over 30"-tråden, og dette var inderlig velfortjent!! Lykke-lykke til:-)

Skrevet

GRATULERER så utrolig mye! Fikk helt frysninger når jeg leste overskriften din, dette var virkelig fortjent! Har jo fulgt med på deg og ventet lenge på å få se en sånn overskrift! Utrolig glad på dine vegne Meg og lille Snuppis, dette var fantastiske nyheter. Krysser alt jeg har for at lille spiren graver seg godt ned nå og blir i 9 herlige måneder:)

Masse masse gratulerer og lykke til! Kos deg!:)

Skrevet

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå, nååååååååå bleeee jeeeeeeeg glaaaaaaaaaa'!!!! :)))))))))))))))))))))))

Gratulerer så utrolig masse, og de beste ønsker for tiden fremover!! <3

Et liiite spørsmål.... Gikk du på pergo denne pp?

Tusen STORE gratulasjonsklemmer!

Skrevet

Oi, Oi, Oi hvor spennende og for en herlig start på ferien:-))

gratulerer så masse og lykke til!!

Klem fra

Skrevet

GRATULERER!!!!! Så herlig:)))

Skrevet

Gratulerer så mye herfra også!

For en herlig start på ferien!!

Du har visst en hel fanklubb som krysser fingrene for deg nå:-)

Det kommer til å gå knake godt, kos deg etter beste evne.

Det er sååååå velfortjent!!!

Stoooor klem:-)

Skrevet

jeg må bare si at jeg er inne her BARE for å se om det har lykkes for deg! :D og gratulerer, det har det jo virkelig gjort!!!

håper den klamrer seg fast denne gangen, lille gullet :) :)

Skrevet

Deg har jeg fulgt med på dann og vann - denne gangen er det din tur.

Gratulerer så mye, dette er deg virkelig unt og fortjent!!!!

Skrevet

Wow, for noen gratulasjonshilsener!!! Fantastisk, tusen, tusen takk alle sammen!!! Visste ikke at så mange fulgte med meg jeg, nå ble jeg veldig rørt, snufs, hehe :)

Har ikke helt gått opp for meg/oss ennå, og jeg tenker veldig lite på at jeg faktisk er gravid!! De eneste symptomer jeg har er murringer som jeg har hatt ca en uke, og litt ømme bryster. Vært litt småkvalm når jeg har våknet på tom mage den siste uken, og når jeg har vært sulten, men jeg elsker det, hehe!! Gjør ingenting om jeg får alt av symptomer, oppkast osv, de er hjertelig velkommen om spiren signerer en 9 mnd lang leiekontrakt med magen min!!! Da er alt dette verdt det!!

Noen spurte om jeg hadde brukt pergo denne pp, nei, vi klarte det helt selv!!! Er 3 mnd siden siste kur, måtte ha en pause fra alle hormoner etter seks kurer, både dobbel og trippel! Hadde tenkt å begynne på igjen til høsten og da skulle vi bl.a gå videre, muligens ivf, nå slipper vi det, hurra!!!

Ellers må jeg takke alle dere fantastiske jenter for all oppbacking, støtte og oppmuntring her inne på "Bli Gravid"!!! Etter å ha fått så mye hjelp og trøst av andre her inne i tunge perioder, har jeg forsøkt å bidra selv på en positiv måte! Tusen, tusen takk igjen kjære jenter, dere er fantastiske til å gi av dere selv, det er en utrolig fin stemning her inne, stå på så er jeg sikker på at dere høster resultater dere også!

Kommer til å være en god stund her inne før jeg tør bevege meg over til 1 tri :)

Er litt usikker på når termin egentlig er, siden jeg "dreit" i alt denne pp, hehe! Men en eller annen gang mellom 7-11 april, åh som jeg gleder meg til tiden fremover! Håper dette går bra!!!

Ønsker dere alle sammen en strålende flott dag, fortsatt god sommer og lykke, lykke til alle sammen, blåser litt babystøv til alle og enhver :)

Stoooor klem fra

Skrevet

gratulere så mye! og det gleder meg også å si at vi er i samme båt...hehe...etter flere dager med svake positive billigtester, tok jeg mot til meg og testa med cb, og det bare lyste GRAVID mot meg!

Skrevet

Gratulerer, gratulerer! Kjempekjekt å lese at det klaffa for dere! Lykke til videre!

Skrevet

Takk, takk :)

Har forresten regnet litt på dette med EL og IKM og sjekket på babyverden.no og etter mine beregninger (tror de er ganske eksakte med minus eller pluss 1 dag). Jeg tar utgangspunkt i når jeg tror jeg hadde EL og da har jeg 29 eller 30 dagers syklus denne pp, dvs IKM i dag (søndag 25/7) eller i morgen (mandag 26/7) - da får jeg opp at jeg har termin 6.april 2011 :)

Herlig, det begynner endelig å gå opp for meg tror jeg, hehe :D

Ha en strålende fin dag jenter :)

Klems

Skrevet

Gratulerer så mye! Sniker her inne, jeg også. Velkommen over til 1tri! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...