☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Sitter på hotellrommet på toalettet og skjelver, streken er svak, men den er der!!! Jeg er f.... meg gravid!!! IKM i dag tror jeg?! På 35 års dagen til mannen min, herremin j.... Iiiiiiiiiiik Måtte bare fortelle det! Kjempeglad, og i sjokk og litt redd med tanke på at det er tredje sommeren vi prøver og jeg har mistet 3 ganger siste året, tvillinger i uke 12 i MA, en liten spire i uke 10 i MA, og en tidlig SA i uke 5, kryss fingrene for at denne gangen går det bra!! Stor klem fra en glad og lykkelig gammel sliter...
BettyBoob Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYE!!!!!!! :DDDD
Des87 Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Blir rørt her )) Masse tillykke *** Gratulerer sååå mye
Lille diamant Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Gratulerer så mye!!!! Så kjekt å lese at du er gravid, har jo følgt med på deg når jeg har vært her inne. Har selv mistet flere ganger, og det varmer hjertet mitt når noen andre i samme situasjon endelig kan juble!! Nyt det alt du kan, og ha en kjempe fin ferie!! Lett å si kanskje, men hva annet kan vi egentlig gjøre når en spire velger å feste seg Lykke til videre
Fru Tuttemor Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 GRATULEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERE:):):):)):):):):)))
Bringebærmamma 160611 Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 ÅH HERREGUD SÅ FANTASTISK ;-D HURRA HURRA jeg er så glad for deg. Dette var nyheter som varmet, får jammen meg tårer i øynene her Meg og lille snuppis ;-) Nå må du kose deg masse på ferie, ta vare på deg selv og spiren Stoooor klem ;-D
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 AA! Gratulere med spiren! Haaper denne sitter! MASSE lykke til!!!!!!!!
Vårbarnet med to små Skrevet 23. juli 2010 #9 Skrevet 23. juli 2010 ÅÅÅÅÅÅÅ!!! Så utrolig koselig nyhet! Gratulerer - nå krysser vi fingrene for at denne spiren klamrer seg fast i 9 måneder!! Det fortjener du Tar gjerne i mot litt babystøv!!!
..snøklokke.. Skrevet 23. juli 2010 #10 Skrevet 23. juli 2010 Så kjekt å lese!!! Gratulerer så masse, jeg krysser fingrene for at det går veien denne gangen for dere:)))) Lykke til!!
Going strong Skrevet 23. juli 2010 #12 Skrevet 23. juli 2010 G R A T U L E R E R !!!! Denne gangen holder den seg fast:D Bare stå på med oppfølginger og gjør alt for at du psykisk og fysisk roer deg ned og er avslappet med den nye voksende i magen. Selv om det er vanskelig før første ul,men bare snakk om bekymringene uansett hvor mange ganger du føler at du gjentar deg. Det hjelper litt i allefall:) Lykke til:D
Indigo 08-10-13 Skrevet 23. juli 2010 #13 Skrevet 23. juli 2010 HURRA!! Gratulerer så utrolig mye, dette fortjener du og mannen virkelig. Jeg er utrolig imponert over motet og prøveviljen deres:D Hører selv ikke til her lenger, men titter innom stadig for å se hvordan det går med deg og Carina;) Masse lykke til videre!!!!!!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. juli 2010 #14 Skrevet 23. juli 2010 nå har jeg frysninger over HELE meg vennen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så FANTAAAASTIIIIIIIIIIIISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ble virkelig utrolig rørt nå og tårene triller for deg min gode venn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå skal du se det flasker seg til for alle de gamle sliterne her inne:))))))))))))))) Endeliiiiiiiiiiiiiiig klaffet det for dere igjen og denne gangen skal det gå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sender deg alle mulige gratulatulasjoner vennen! tusenmillionertrillioner klemmer fra meg:)
drgod Skrevet 23. juli 2010 #15 Skrevet 23. juli 2010 Å gratulerer sååååå mye.vet hvordan følelsen er etter 2 års prøving FANTASTISK!!!!Denne gangen går det bra klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. juli 2010 #16 Skrevet 23. juli 2010 Gratulerer sååååååå mye!!! Denne gangen SKAL det gå bra!!!!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 23. juli 2010 #17 Skrevet 23. juli 2010 GRATULERER SÅ MYE ☆Meg og lille snuppis☆2MA,28pp ) Dette unner jeg deg virkelig, ønsker deg masse lykke til med graviditeten
Carina har to små gull Skrevet 23. juli 2010 #18 Skrevet 23. juli 2010 HURRA HIRRA HURRA!!!!! Gratulerer så VANVITTIG mye!!! Nå sitter jeg å griner og jeg tar en svingom i stua så glad ble jeg. Denne gangen må det jo bare gå bra, kan ikke tenke meg noe annet. Prøv å kose deg på ferie du. Mange tusen klemmer fra meg
Satya Skrevet 23. juli 2010 #19 Skrevet 23. juli 2010 Fantastisk, er det noen som fortjener det, så er det deg. Sitter her og gråter foran PC'n... Lykke til!!!
Lullunutu Skrevet 23. juli 2010 #20 Skrevet 23. juli 2010 Herreguuuuud, heilt fantatisk <3 GRATULERER så utolig mye, håper den har festet seg godt denne gangen og at du om noen få mnder sitter med en liten baby i armene dine :-)
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 23. juli 2010 #21 Skrevet 23. juli 2010 HEEEELT FANTASTISK! Gratulerer :-))))))))))
kmne+ida+sara Skrevet 23. juli 2010 #22 Skrevet 23. juli 2010 Å så etterlengtet for deg og dere! Gratulerer så utrolig masse kjære deg! Har fulgt med deg siden jeg begynte å prøve på nr 2 for over etter år siden. Maken til nydelig person tror jeg man skal lete lenge etter! Denne gangen går det så fint så! Kose deg med alt av symptomer! Stooor klem!!!
missme Skrevet 23. juli 2010 #23 Skrevet 23. juli 2010 åååååååååhhhhhhhhhh så herlig GRATULERER så utrolig masse!!!!!!!! Dette er deg vel unt og jeg skal krysse fingrene for at spiren holder seg fast til hun eller han er ferdig og klar for verdenen
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 23. juli 2010 #24 Skrevet 23. juli 2010 Å HERREGUUUUUUUUUUUUUD! Gratulerer så mye!!! Dette er jo bare helt utrolig! Jeg går inn litt her i ny og ne for å sjekke dere "slitere". Åååå endelig ble det DIN tur! Dette var en virkelig god nyhet! Så glad for deg! Det samme skjedde når min samboer ble 35 år. Jeg overrasket ham med at han skulle bli far på den store dagen! VERDENS BESTE GAVE! Masse lykke til! STOR klem fra ei som er 20 uker i dag
Musemor med tre søte små Skrevet 23. juli 2010 #25 Skrevet 23. juli 2010 Er her inne og sniker... Og hva ser jeg GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå