MammaMø85 Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 ....med ømme pupps, murringer, oppblåst..... og selvfølgelig negativ test.. Symptomer for både tantebesøk og spire, men forskjellen denne gangen er; ømme pupps, pleier ALDRI å ha det, og null spotting, alltid spotting 2-3 dager før tantebesøk. Så forresten på "knocked up" istad, da ble jeg nesten redd for å bli gravid... hehe, huff spm tankene spinner for tida...
Krystallglass Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 ikm i går - fortsatt null tegn til tanta. Men jeg har ikke testet.. Vil ikke haha
mamma til Armand & Even Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 IKM igår , mens murring. negativ test 2 dager før IKM. hmmm skal vente til mandag til å teste igjen hvis mensen ikke kommer.
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 samme her. er 3 dager over IKM har nå utviklet ømme pupper, murringer, oppblåst mage og fiser noe helt grusomt. klarte heller ikke å lukte på krydder i går når jeg lagde middag. jeg håper nå på at det ikke bli besøk av tanta.
Lille diamant Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Kaster meg også på her, selv om jeg egentlig har pause nå pga utredning! Men vi kan ha bommet litt pga av at EL kanskje kom senere enn normalt, så kan ha skjedd ett "uhell" Har vanligvis 28 dagers syklus, men er nå på dag 31..og ingen tegn til tante. Men kan jo være at EL var så sen at jeg kanskje ikke skal ha tr før om noen dager...er uansett veldig frustrerende! Fikk negativ test idag, så tror helst jeg ikke er gravid da!
Krystallglass Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Nå er jeg på dag 35 - altså 5 dager over IKM.. Men jeg har ikke villet teste enda. Fortsatt ingen tegn til tanten... Litt redd for å håpe på noe.. ;p
Lille diamant Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Forstår ikke at dere klarer å ikke teste jeg fikk heldigvis besøk av tante nå, så da trenger jeg ikke stresse mer Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå