Kokkosbolle Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 En gammel låt, en gammel kul klassiker. Er i en reklame for fotball/tv2 sporten, noen som vet hvilken låt jeg mener?
Kokkosbolle Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2010 Håper det:) Skal inn på youtoube og se nå...
Kokkosbolle Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2010 youtube mente jeg... Har aldri hørt om dem jeg, men det virker ganske likt, men vet du hva selve sangen jeg mener heter? Den heter vel ikke "turn away" for finner ikke noe på akkuratt det, men... Vet du?
Kokkosbolle Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2010 Uff, nei:( Men fin den og:) Takk for svar, får vel bare lete:)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 vet ikke hva sangen heter, men vet hvilken du mener:) hørte den på sportsreklamen i dag....Minner om Erasure, men kan være en annen gruppe som ligner som jeg ikke husker navnet på i farta!! ahhhh typisk!!!! Husker denne sangen godt fra 80-tallet;)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 kom på det!!!! Gruppa heter bronski beat, og sangen heter smalltownboy )))
Irene Adler Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Tenkte det var den; rakk ikke svare før deg Hadde jeg hørt reklamen fra TV2 hadde jeg visst det, men ser aldri på TV2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå