Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Er det noen som har lettvekte på rundt 20 mnd som bare er tynn/ slank av natur? jeg har en på 20 mnd som er 9,7 kg og blir streesse hver gang han spiser lite men han er helt frisk og er en utrolig akitv unge..
temine Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Min er slank, om det er av natur vet vi ikke, fordi han er syk i tillegg. Uansett, 9,7 kg er ikke så fryktelig lite...kommer jo litt an på lengden og. Er han lang? Så lenge de er friske, raske og ser ut til å ha det bra er det som regel greit:) Vi gir i alle fall h-melk, biola og juice istedenfor vann til måltid, ekstra med smør og olje, lar han ha godt med pålegg på brødet, gjerne dessert, prøver med banan heller enn melon til frukt osv. Mange måter å få inn flere kalorier, men det er da noen som bare er slanke. Ikke skadelig det heller. Bukseseler kan være kjekt da;)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 lengden har alltid vore normal men hvor lang han er husker jeg ikke, men han er lang og slank.. her går det mye i biola og mye smør men har et enormt energinivå som han gjerne kunne delt litt med foreldrene
mammasinmage Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Har en tynn gutt her også, han var litt over 10kg på 18mnd kontrollen. Kanskje veier han litt mer nå, men han er veldig aktiv, sitter ikke i ro.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Jenta mi er 22 mnd og veier ca 10,5 kg. Hun er slank og fin, spiser greit og er aktiv. Eneste problemet med fasongen er at buksene henger litt dårlig.
frk-fryd Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Jenta mi på 21 mnd veide 9,5 kg idag. Hun har vært i sin vektklasse hele tiden siden fødselen. Vi har jo vært bekymret, men det har nok vært unødig. Hun er jo proposjonert og ser ikke tynn ut, men er ei nett lita jente. Hun spiser bra og er veldig aktiv. Det som har vært vanskelig, er de gangene hun har vært syk over litt lengre tid. For da slutter hun å spise, og har så lite å gå på. Etter hun hadde svineinfluensa i fjor, var hun så tynn at jeg måtte gråte når jeg så lårene hang og slang.... Heldigvis gikk hun fort opp igjen. Vi bruker ingen lettprodukter til henne, godt med plantemargarin på skiva, og helmelk. Det for å sikre at hun holder seg bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå