Gå til innhold

Ohoi, nå skjer det ting...måtte det vare!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt masse nedpress i dag, så begynte det med tak i ryggen for noen få timer siden og de blir sterkere...har ikke tatt tiden enda, men får se når de blir tettere...har hatt 2 "falske" alarmer tidligere, men dette er vondere...og trykker mer...men fortsatt 5 dager til termin da, så trenger ikke være noe - men hadde vært greit å fått det gjort (hadde aldri trodd jeg skulle skrive det,som har grudd meg sånn til fødselen!!!)

Må ha noe å konsentrere meg om, så da ble det et innlegg her til dere,hehe! Så får vi se om det blir soving eller fødsel i natt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oy oy....spennende :) Blir virkelig misunnelig på deg hvis noe skjer ;) Hadde termin 20.juli og føler at alle rundt meg og her inne føder ;) Men blir vel min tur snart også. Har ingen symptomer ennå....bare dårlig i magen..hvis det er et symptom da :) krysser fingrene for at noe skjer :)

Skrevet

oj.. du får holde deg litt i aktivitet om du klarer... el ta deg en god varm dusj..

krysser alt som krysses kan for deg, og håper jeg ser et innlegg her fra deg snart der det står.. "jeg har født".. =)

Skrevet

Åja, håper og det!!! For er så lei av falske vondter, hehe! gleder meg, gruer meg, gleder meg og hååååper:)

Skrevet

hahaha.. kjenner meg såå godt igjen på det du skriver.. gleder meg, gruer meg, gleder meg... hahahahaha fantastisk!!

Det går så bra vet du... og ungen mååå uansett ut.. =) Det er forseint å angre på det.. Skal love deg at det er værdt all smerte og litt til når du sitter med tårer i øynene å ser på den lille perfekte skapningen som faktisk er babyen til deg og mannen din.. det er bare så helt ufattelig ubeskrivelig vakkert å se det lille menneske som du og din mann har laget, og somhar ligget inni magen din såå lenge... Og ikke nok med at den lille personen er så uendelig vakker og perfekt på alle måter... men så er det så fantastisk å holde den i armene og høre på de søte lydene.. og de er såå myke og deilige....

åååå nå klarte jeg å fyre opp litt savn her på meg også... å så heldig du er!!

Har 28 dager igjen jeg.. eller muligens litt mindre..

Skrevet

Å, takk - nå begynte tårene å trille - men gleder meg fantastisk mye til det du skrev:) Skal ta imot hver ri med glede (om ikke akkurat smilende,hehe).

Takk!!!

Skrevet

Du får bare husket på det når lyset i tunellen er i ferd med å slukke.. ;) Det kommer en premie!! =)

Forresten... skulle ønske at noen hadde sagt dette til meg før 1ste fødsel..

Når det gjør så vondt at du rett og slett ser for deg at du kommer til å dø.. da er det ikke lenge igjen... Uansett hva centimetrene sier..

Jeg hadde ved 1 sjekk 5 cm... så tok det seg volsomt opp og jeg så for meg det aller værste... JM sjekka igjen og det var enda bare 5 cm.. Da var det ikke lys i min tunell for å si det sånn.. ;) fire rier og ca 10 min etter hadde jeg 10 cm og kunne starte å presse.. Så ikke gi opp.. Du overlever garantert og som sagt.. det kan stoppe litt opp men det kan og gå skrekkelig for.. spesielt hvis smertene øker..

En annen ting.. det slutter ikke helt automatisk å gjøre vondt rett etter at baby er ute.. dette trodde jeg siden alle sa det "alle smerter er borte så fort jeg fikk h*n opp på brystet!"... NEI!

Da skal morkaka ut.. og du må få en sprøyte i låret og eventuelt sy et par pyntesting...

Sier ikke dette for å skremme deg.. bare en liten info jeg skulle ønske at noen hadde fortalt meg.. =)

Uff... håper virkelig jeg ikke tok fra deg fødelysten igjen..

Skrevet

Det med centimeter skrekken jeg fortalte om var med tanke på at jeg selv... som jeg hadde lest var at det skulle gå ca 1 cm i timen... Så da for meg 5 timer til med de uendelig vonde smertene jeg følte ved mine 5 cm...

Men dette stemte da overhode ikke.. Så poenge mitt var da at du ikke må miste motet underveis.. for ting kan endre seg fort..! =)

Skrevet

Masse lykke til! får håpe det ikke stopper opp nå!! Hihi.

Skrevet

weeeehoy.... nå er jeg spent melkerullen..... håper alt jeg kan for deg nå, håper du er på sykehuset nå :-) tvi tvi... lykke til!!!! :-)

Skrevet

Sitter her enda, gjør alt jeg kan for å holde fokus på annet enn riene - er 5-8 min mellom hver nå, er litt usikker på når jeg skal dra inn til sykehuset, føler at jeg kan holde meg hjemme litt til...

Neida, tok ikke fødelysten min vekk - har født før, forrige fødsel tok kun 3 timer, men denne kjennes ut som vil ta litt lenger tid...men vanskelig å si...har som sagt hatt falske rier for 2 uker siden, men dette er vondere...og det er helt sant det du skriver, skulle ønske noen hadde sagt det til meg og, før første fødsel!!! Bedre folk er ærlige, så en ikke får sjokk!!!

Og så er det ei på tv som føder nå, får ikke helt øynene bort...men hun kan jo bare spole frem, hehe!

Men, har 45 min inn til sykehuset, så må kanskje begynne å vurdere litt...uff, gjort det før som sagt, men føles som første gang dette!!!

Og nå skriver jeg masse rart, men det er så godt å konsentrere på noe, hehe

Skrevet

Lykke til Melkerull, nå er du snart ferdig!

Skrevet

Lykke til, heldig du som har kommet i gang!!!

Her fortsetter tulla å lure mora si stadig vekk.. Men en vakker dag er det vel min tur også!!

Skrevet

hehe var ikke klar over at du hadde født før.. jeg.. aja.. hvis du fødte på 3 timer så vet du hva jeg snakker om ja... fødte selv på 2timer.. men ingen som var klar over at det skulle gå så fort før jeg pluselig sto der med 10cm.. ;) skulle virkelig ønske jeg var bedre forberedt på at det kan gå fort også.. hørte ingenting om det 1ste gang.

MEN siden du hadde kjapp fødsel sist, og har 45 min til sykhus, burde du kke dra snart?? bedre med en litt for tidlig tur en litt for sein tenker da jeg ;)

Skrevet

Det er sant, tenkte å prøve å spise litt, ble plutselig veeeeldig sulten, av alle ting! Så ringer jeg Føden om det fortsatt er god gang! Kjenner jeg er livredd for at det skal dabbe av igjen, for er klar til å bli ferdig nå...og det har tatt meg litt tid å komme til den erkjennelsen denne gang...og nå gleder jeg meg til å treffe nurket mitt - og der kom en ri, jippi - hehe!!!

Kjenner forresten masse liv hos tulla mi, det kan jeg ikke helt huske fra før, men det er vel logisk, hun merker det vel godt hun og, stakkars lita!!!

Skrevet

er så speeent på hvordan natten din har vært.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...