Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Vi reiser til Gran Canaria i august, og skal til innkjøp av solkrem. Men, hvilken faktor skal vi bruke på vesla på 18 mnd? 50? 30? Folk sier så forskjellig, hva mener du? Hun har forresten uv drakt, hvor ofte smører vi under den da? Vi smører alltid hele kroppen på morgenen! Hva bør vi begynne med av faktor på oss selv egentlig? Føler meg litt dum her, men ingen av oss har lyst til å bli brent, og jeg er litt nysgjerrig på hva dere andre mener
mamma >to gull Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Jeg brukte 30 på ungene nå i ferien og de ble ikke bremt. Smurte de ett par ganger, han minste hadde UV drakt & UV hatt. På oss voksne startet vi med 20 og gikk gradvis nedover. Det kommer jo veldig an på hva slags hud du har da, hvor mye sol du tåler..Men det er jo greit å ha en høy faktor i starten for deretter gå ned når man har fått underlaget:) God tuuur!!
auro Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Vi startet med 50 alle mann. Vi blir lett brune og ikke særlig brent. 1-åringen hadde 50 hele tida. Vi andre trappet ned til 30- 20 etter ei uke.
second_time Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har reist med ei på 8 mnd.er og 5 år flere ganger i sommer, blant annet til Gran Canaria. Jeg har brukt 50 og 30 på dem. Vesla ble litt rød på armene når vi var på Kypros, men der var det 40 grader mesteparten av tiden. Begge mine hadde også UV drakt og UV hatt. Jeg brukte 20.
Medi Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 På 18 mnd, definitivt 50. Bedre å være føre var angående så små barn og sol. Ville ettersmurt senest 2 timer etter første påsmøring. Og husk å smøre litt før dere skal ut i solen:-). Rundt en times tid før, helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå