Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen snille sjeler som kan hjelpe mannen min, han har klart å miste/lagt fra seg husnøkler. Vi har nå lett overalt i hjemmet, bilen og de butikkene han var innom for 3 dager siden. Håper noen kan hjelpe oss, ellers må vi skifte lås før vi reiser på ferie.

Jeg er født 311071 og han 150772. Om noen får tid eller ork se også når vi blir gravid igjen.

Tusen takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi lett over alt, men nøklene er borte vekk. Kan noen av dere synske ta en titt så blir vi veldig veldig glade.

Skrevet

Jeg får opp at de ligger oppi en skål... Jeg har følelsen av at han var innom et sted til på veien hjem - som han har glemt. Evt om han la de fra seg et sted på morgenen? I en kantine/kafeteria/bensinstasjon/restaurant el.l. Jeg får opp en litt høy disk/skranke av et slag... Det er akkurat som om han har hatt nøklene i hånda og lagt de fra seg for å gjøre noe, ta i mot noe eller skrive under på noe el.l. Så ble de liggende igjen. De er funnet og ligger et sted og venter på ham.... Jeg tror de ligger i en skål (I alle fall på noe hardt) sammen med noen andre småting.

Prøv å få ham til å tenke nøye igjennom den dagen han mistet nøklene...

Lykke til!

Skrevet

Dette er ikke det forumet jeg pleier å besøke. Men jeg så overskriften "Hvor er husnøklene blitt av?", på forsiden her på BiM, og kunne ikke la være å engasjere meg, og be til Gud for denne saken. Det har ført fram i en lignende situasjon før, også når det gjelder nøkler.

Da jeg ba for saken din, så ba jeg om å få vite et (evt. flere) bibelsteder som taler inn i denne situasjonen. Det er alltid lurt, så jeg ba: "Far, i Jesu navn ber jeg deg å vise meg gjennom din Hellige Ånd (hvilke bibelsteder er mest aktuelle her)." Og deg jeg "hørte" (på en måte) var Salme 34:5 - "Jeg søkte Herren, og han svarte meg, og han fridde meg fra alt det som forferdet meg." Og Salme 37 5-6: "Sett din vei i Herrens hånd og stol på ham! Han skal gjøre det; han skal la din rettferdighet gå frem som lyset og din rett som middagens lys." Også Salomos ordspråk 2:6 - "For Herren er den som gir visdom, fra hans munn kommer kunnskap og forstand." (Jeg bruker 1930-utgaven, men nummereringen av vers i andre utgaver kan variere/være forskjøvet med et vers eller to.)

Den forrige gang jeg ba for en som hadde mistet en nøkkel, ble den funnet - all ære til Gud for dette. Det var en nøkkel til en postkasse som lå i en nøkkelpung, og den hadde smyget seg gjennom et lite hull i foret i den nøkkelpungen. Denne damen var skeptisk til at noen skulle be for denne saken, og hun sa: "Gud har aldri gjort noe for meg". Men hun sa også:"Du får be godt, så jeg finner den". Det endte med at hun fikk fingeren gjennom det lille hullet i foret i nøkkelpungen, og kjente at der var nøkkelen.

I hvert fall, håper virkelig at nøklene blir funnet - hvis ikke de allerede er.

Det har ikke vært absolutt alle, men en stor andel av problemer blir løst eller betydelig bedret med bønn. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør dette mer - men ikke alle i familien er enige om at tid skal brukes i Bibelen.

Bibelen har også mye fint om fruktbarhet, lykke til for deg og mannen din med dette å bli gravid igjen som du sa. Lykke til, deg og hele familien.

Skrevet

Tusen takk for dere som tok dere tid til å spå, vi har altså ikke funnet nøkler enda.

Vi har allerede vært innom de butikkene vi var innom og spurt. Det er mystisk hvor de har blitt av.

Dere andre må gjerne prøve dere også.

Skrevet

Jeg så du skrev det, ja... men er han helt sikker på at han ikke var innom flere steder? (Evt at han stoppet og gjorde noe på vei inn eller ut av butikken...)

Skrevet

Det som slo meg var blomster :P ved en blomsterpotte eller noe :P

Skrevet

uff, har jammen meg ikke funnet nøklene enda. hvor skal jeg lete nå?

Skrevet

Kan en av ungene ha tatt dem med seg utenfor? Får inn i nærheten av et huskestativ eller lignende, evt på soverommet?

Graviditet får jeg inn i september:)

Lykke til

Frida*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...