NK Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Hei! Var på vekstkontroll idag, da lillemor ikke er så stor inni her. Hun hadde visst ikke vokst noe særlig på 2 uker, bare et par gram, og nå er hun oppi hele 2400gr. Alt er bra med hun, mye liv,forstevann og alt, men de mente hun da ville vokse bedre på utsiden enn inni. Og de ville være føre var, mtp morkakesvikt o.l. Er 37+5 i dag, så ingen krise dette, men man får liksom så andre tanker når man har et tidspunkt å forholde seg til. (selvom jeg vet det ofte er forsinkelser og mye venting med igangsetting) Med førstemann ble jeg også satt igang i uke 36+6 da han var stresset og hjertefrekvensen hans dabbet av inni meg. Jeg hadde da gått med rier i 3 uker og var utslitt. Endte i vakumfødsel og en utslitt baby når han var ute. Ble ganske dramatisk en stund, og ønsker ikke en gjentagelse av det..... Denne gangen er formen min myyye bedre, og jeg er visst allerede ganske moden+ ble strippet ista. Har hatt småmurringer i 2 dager og kjent det har tatt seg opp nå idag etter legetimen. Krysse fingrene!!!! Hehe, fikk hastverk med å gjøre det siste her hjemme + å kjøpe gave til storebror kan du si! Så etter en hyggelig middag ute med et godt vennepar og barna våre, var det rett i lekebutikken og fant noen små biler. (han blir 2 i sept.) Nå er det bare å håpe på å sove inatt, for 10.30 braker det løs på ullevål imorgen! Rart å tenke på at imorgen på dette tidspunkt er kanskje sønnen min storebror og vi har en datter i armene våre. Hmmmm.... en ny epoke! Dette var nok ikke så interesant lesing for dere, men følte bare for å skrive litt!
lin76 Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Oooh, spanande! Masse lukke til i morgon. Eg blei satt igong sist, og hadde ein super fødsel. Kroppen var så klar at han bare trong eit lite puff bak, så kom alt i gong av seg sjølv. Du får fortelja oss koss det gjekk!
NK Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2010 Tusen takk! Og betryggende å høre;) Skal skrive fødselshistorie når jeg kommer hjem igjen!
mammaen til 2+1 Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Så spennede.. ja tenk at i morgen får du se babyen din! =) =) du er heldig! Ble igangsatt med 1stemann.. gikk utrolig kjapt! Så det kan du ha i bakhodet.. at med riedrypp kan det gå fort.. =) Du får uansett ha masse lykke til.. håper du får en flott fødsel!, gleder meg til å høre fødsels historien din etterpå =) =)
NK Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2010 Takk! Det skal jeg ha i bakhodet, er forberedt på det forsåvidt. Gikk i underkant av 4 timer fra de tok vannet sist til han var ute, så ser for meg noe av det samme! Ikke mye søvn inatt kan man trygt si.....hehe! Da hopper jeg i dusjen og gjør meg klar! Snakkes jenter! Ha en flott dag i det deilige været!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå