Gå til innhold

Forsatt svært litt spark og ingen bevegelse:(

Anbefalte innlegg

Er det noe som opplever det samme? Igår var jeg på sykehus på ultralyd. Legen sa at babyen var uvanlig stille men har et bra hjerterytme. Legen sa at jeg skulle se ann et par dager til før de tar et nytt ultralyd. Hva skal man gjøre i slike situasjoner? Noen som har noen tips?

Fortsetter under...

Heia!

Uff, det er aldri gøy å gå rundt bekymret. Jeg har vært mye bekymret i graviditetene, men ikke når det gjaldt bevegelser og spark.

Så jeg har så å si ingen kjentskap til det, men har jo lest i tidligere innlegg at mange har morkaken forran og at de derfor kjenner lite. Men det skulle han kanskje ha sett på ul.

Men som regel er det jo ikke noe, men som ei som skrev ett innlegg på 3 trimester om lite liv, bedre å gå ei gang for mye!

Men at den har god hjerterytme er jo bra! Håper at sparkene ikke er så langt unna. Og at legen har bedre svar neste gang:)

Lykke til!

Tusen takk:)

Det håper jeg også. Sist jeg var gravid kunne jeg kjenne mye mer og se/ kjenne en fot eller hånd når jeg var 27-30 uker. Men ikke denne gangen. Det blir nok en tur til, til sykehuset hvis det ikke skjer noe snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...