Gå til innhold

hodepine? flere som sliter med hodepine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 31 mars!

Har akkurat de samme symptomene som deg. Har ikke de berømte ømme brystene enda ;-)

Mensmerter og stikking kommer og går. Kjenner du til det eller?

Er det din første? :)

gratulerer så mye med graviditeten :-)

Takk, tok 2 tester igår og en idag, begge viste svake strek den idag litt sterkere. så skal ta ny i morgen så regner med jeg er gravid..

Har myye vondt i magen, vet ikke omd et kommer av luft eller stikkinger.. Veldig slitsom.. Og ikke så ømme bryst enda... Var kvalm idet jeg våknet idag + hodepine :)

Nei er nr 2, førstemann for mannen min:)

Annonse

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Sitter med hodepine så godt som daglig, er 9+6 i dag.. Forhørte meg om dette sist kontroll, og fikk vite at det kan være symptom, så inntil videre, så får man holde ut, men om det ikke roet seg rundt uke 11, så skulle vi se nermere på saken.. Legen sa at de fleste med slik hodepine, pleier å få det rolig igjen etter uke 11..

Har også tannverk, eller, det er skjeven som verker, dro til tannlege for full sjekk her, men det er ikke noe galt, fikk vite det kan være hormoner som er skyldig..

Har slitt med kraftig hodepine i de to forrige svangerskapene mine, og ser ut til at dette blir likt:( Må bare drikke maaaaassssse vann og sove og slappe av.

Men for meg er dette ett godt graviditetstegn:) + den "flotte" kvalmen:)

Og mens smerter i mage og rygg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...