Gå til innhold

Nå har prinsessen min kommet til verden :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gikk fort.

Riene startet på tirsdag 20.08 kl 20.20 De kom brått med en gang. Hadde hatt murring i rygg og bekkenet i ca to dager. Ikke veldig vondt egentlig. Var på shopping, på hytta med familien og sånn bare ett kvarter før det startet. Når det startet kl 20.20 hadde jeg 3 minutter mellomrom og ett minutt rie. Dette pågikk i ca 2,5 time før vi kjørte til sykehuset. Vi har ca 35 min kjøring. Når jeg kom på sykehuset i rullestol som min samboer hentet hadde jeg 5 cm åpning. 15 min seinere hadde jeg 9cm og presset begynte. Hadde ikke tid til epidural eller noe. Fra jeg kom på sykehuset til hun var ute tok det 55 minutter. Dette var ikke godt, men med godt og herlig personal på sykehuset gikk dette veldig fint. Ikke mye behagelig, men vakre jenta mi kom som ett tordenvær. Trodde ikke dette skulle gå så fort. Helt sykt. Var i kjempe fin form etterpå, sydd mye. Gikk ut av fødesengen selv og inn på ett annet rom med hjelp av mannen:) Idag torsdag er jeg hjemme igjen, med melkeproduksjonen i full gang og en strålende sunn og frisk og glad unge. Må bare si at Fredrikstad sykehus B2 er en fantastisk avdeling og føde på, med tanke på personalet som var vakt når jeg kom :)

Lykkelig er jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wooow.... det gikk fort !!

Gratulerer så masse med bebisen din !! Forstår godt at du er lykkelig :-)

Min forrige fødsel gikk fort, og denne gangen sier jm at d kommer til å gå fortere. Kanskje som deg ?? .-) Jeg venter i spenning.

Kos deg masse !!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse ! :)

Hørtes ut som en drømmefødsel! *knuffer til seg litt fødefortfødestøv*

Skrevet

Åååååå jeg er så misunnelig!!! ;-))))) Men gratulerer så masse med en fantastisk fødsel!!

Har selv født på fredrikstad b2 for 3 år siden, og har termin om 4 dager, og føler meg trygg på det supre personalet som alltid er der!

Når hadde du termin?

Kos dere masse med verdens beste lille skapning!

Skrevet

Fantastisk - GRATULERER!!! Flink du er!!!

Skrevet

Jeg hadde termin om søndagen, altså 18.08.

Lykke til :)

De er super herlige på B2.. all ære til de for min fødsel. Følte meg trygg når jeg kom dit, tar av meg hatten for de :)

Skrevet

åh, så herlig... gikk kjapt ja... gratulerer så masse så massse og kooos dere med lille babyen nå :-)

snapper vel til meg litt fødestøv her og jeg.. :-)

grattis :-)

Skrevet

Gatulerer sååå masse. Deilig å være ferdig tenker jeg!!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye.

Regner med du mener 20.7 siden vi ikke er i august ennå. Ble det 20 eller 21 som ble datoen:) en av dem er min så ble litt nysgjerrig :)

Skrevet

Ja, juli ja:) he he

Ho kom 21.07. kl.00,38 :)

Super fornøyd og lykkelig med lille prinsessen.

Lykke til alle sammen :) GLED DERE !!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...