Gå til innhold

Mars jenter :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags symptomer har dere?

Selv har jeg egentlig ikke så mye symptomer, føler meg bare fort uggen. Samtidig litt menssmerter til og fra + økt utflod.

Noen med det samme som meg? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter............... ;-)

Skrevet

- Hodepine

- Økt utflod

- Kvalme

- Svimmel /lavt blodtrykk

- Uggen smak i munnen :)

Skrevet

Har det som du omtrent, men har en helt ekstrem kvalme til tider...

Skrevet

Tja, de samme som deg vil jeg påstå..:) Men jeg har termin i slutten av mars, så tror nok at de fleste dukker opp fordi jeg leter etter dem...:P

Eneste jeg har som jeg alt kjenner godt igjen er smerter i bekkenet *grøss*...

Skrevet

Termin i slutten av mars jeg også, og har bare ømme pupper og er litt svimmel. Og hodepine. Og tisser oftere. Og er litt ekstra sliten. Og kjenner lyske - og isjassmerter som sist ved bekkenløsning.. Grøss, altfor tidlig... Ok, så var det jo noen.. :P

Men, ingen kvalme!! :D Håper jeg slipper unna det denne gangen, det var pyton..

Skrevet

Ja, også var det jo disse mensmurringene og tidvis ganske kraftige stikningene i ligamentene :)

Skrevet

Forsåvidt så tisser jeg også mye oftere, og er mer sliten, kjenner også smerter som tyder på at det blir bekkenløsning denne gangen også :-(

Skrevet

Jeg tisser ofte. Er trøtt hele tiden og blir fort sliten. Blir kvalm om jeg ikke spiser før jeg blir sulten, og i tilegg blir jeg skjelven og mister så å si all styrke i kroppen når det går litt for lang ti før maten er klar. Jeg har lavt blodtrykk, så er mye svimmel og noen ganger er det nesten så jeg svimer av. Har vondt i ryggen. Ømme bryst og lukter mye bedre enn før. I tilegg så er det flere matsorter jeg ikke klarer mer, som f.eks brød, melk/oboy, og pålegg som lukter sterkt.

Så er humøret mitt veldig svingende, jeg kan være glad i det ene sekundet og ill sinnt i det neste.

Jeg håper ting roer seg snart, for jeg forventet ikke å ha så mange symptomer så tidlig.

Skrevet

hos meg er det litt av hvert, tisser OFTE, blir fort uggen og småkvalm, bilsyk (noe jeg ALDRI blir ellers), kjenner at bekkenet tuller seg, ømme bryst og mensmurringer. Er også mye trøttere enn ellers, men det kan jo være litt fordi jeg nettopp er begynt i jobb igjen etter permisjonen. Håper det går seg til.

jeg har jo mistet lysten på alt søtt; men salt, ja takk! gi meg en pose chips og den er vekke på 2 minutter! godt jeg bare handler mat en gang i uken, for kan ikke spise noe jeg ikke har i huset, og chips kjøpes bare i helgene. :o)

Skrevet

her er det menssmerter, vonde pupper, hyppige dobesøk, litt kvalme, blødene tannkjøtt å klør villt på leggene:) 8+4 i dag*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...