Gå til innhold

Er du en flink spådame, så klarer du også å se litt om meg som nå sitter bak denne anonymknappen. Klarer DU utfordringen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget er å se om noen av dere som kan spå, klarer å si noe om meg som som skrev dette hovedinnlegget..

Skrevet

Tror nok de fleste spådamene har mer enn nok med å spå de som virkelig ønsker å bli spådd og er takknemlige og gir den informasjonen som hver enkelt trenger... i stedet for å "bli testet" av slike som deg.

:)

Skrevet

ingen som klarer utfordringen da...Kjedelig.

Skrevet

-da hadde vi vel meldt oss på "Jakten på den 6.sansen" hehe.....tullebukk;)

Skrevet

Hehe..Bare snyltere her inne..

Skrevet

Altså, det er stor forskjell fra å spå med spåkort enn å være klarsynt da. :P

Skrevet

er det ikke litt bedre å bruke tiden til spådamene til å spå på konkrete spørsmål enn at de skal være nødt til å irritere seg over sånne ting som dette??

Skrevet

Guud så klisjee: "de har bedre å bruke tiden på enn å svare på dette"

Det er bare snyltere her inne, og ingen her inne er så gode som noen skal ha det til da ingen klarer denne utfordringen engang.

huff...

Skrevet

Jeg kan godt spå anonyme, men jeg har satt som en "regel" her inne at jeg i det minste vil ha et "nick" å koble meg opp til. Evt personens ordentlige navn.

Men jeg er enig med Zazzy og de andre her. Det her blir for dumt. Sorry. Orker ikke å koble meg på deg med "klarsyn" eller se i kortene.

Liker godt å hjelpe andre her - og krever ingen ting tilbake. (Bortsett fra en tilbakemelding på bra og dårlig). Det er greit å teste klarsynet sitt etc etc, men ikke på den måten du legger det fram her.

Jeg føler meg på ingen måte som en snylter her inne.... Hva legger du i det???

Skrevet

Hva i all verden er misjonen din anonym?

Hvordan kan du kalle folk som prøver å hjelpe (og som ikke tar betalt!!!)

for snyltere?

Ok, ikke alle som tror, men det er da hver enkelte sitt valg?

Noen tror, noen vil sikkert bare teste, noen er nysgjerrige...o.s.v, men vi er da voksne?? Hva vi tror på eller ikke, må da være et induvidielt valg?

Blir provosert og irritert på slike som deg.

Skal du spre din misjon om at folk er dumme og godtroende, bør du henvende deg til andre forum enn her!!

Skrevet

Signere trønderline!!! Synest at dette innlegget av deg var teit og ikke minst barnsligt!!

For noen så kan dette ver hjelp for i livet og ikke minst psyken.. Noen stemmer det for, mens andre gjør det ikke, livet er ikke sikkert, du må velge veien selv, ikke dem som velger for deg, de kan si at du får f.eks 3 unger, men velger du å ikke ha sex, så får du jo ikke 3 unger..

At folk her inne setter av tid til oss andre som gjerne har lyst å vite noe, synest jeg er positivt!

Så dette "prøve prosjektet" ditt må du ta en annen plass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...