hubba2 Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Har en liten gutt på 5 og en halv månede som har begynt å snu seg over på magen når han skal sove. bør jeg da passe på å snu han over på ryggen?? Det kan jo muligens bli en del ganger jeg må opp i løped av natten, eller hva gjør man?
NostraStoria Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Hvis du ikke vil stå opp og sjekke hele tiden så går det an å kjpe en sovepose til ham med seler som festes i madrassen. Da greier han ikke å snu seg over på magen når han sover. Selges på babybutikkene. Har måtte gjort det med mini pga ble redd for kveling. Kun når han har ligget i senga mi har han fått lov å ligge på magen..da kan jeg følge med på ham.
gutt060606&jente010110 Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 har samme problemet selv...men hun snur seg på magen, og blir sint og hyler,så må eg inn å snu henne igjen....har sovnet et par ganger på magen, har da snudd henne etter at hun hadde sovnet... hadde en sånn pose til sønnen min tidligere, funket bra på han, men da eg tok den på jentå,så tok det to sek, så hadde hun snudd seg igjen, med posen og alt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå