Cat&Gullungene Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har stått ute på verandaen og beiset 4 furustoler med interiørbeis i dag. Mot slutten brukte jeg maske. Det er en vannløselig, men oljebasert interiørbeis. Jeg kjenner litt lukt, men ikke særlig mye. I tillegg har jeg jo som sagt stått ute, og det har blåst en god del... I tillegg holder mannen på å beise med samme type maling inne på rommet til vesla (maler køyesenga hennes med den hvite beisen fra Ikea)...Jeg kjenner litt lukt i huset, men vi har dører og vinduer åpne. Hva mener dere andre her inne. Har jeg gjort noe dumt? Hilsen en som bekymrer seg for så mangt ;-))))
Checkit Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 du trenger nok ikke bekymre deg, men ikke gjør for mye av det...min jordmor anbefalte å holde seg unna alt som har med maling å gjøre, det kan noen andre gjøre disse få mndene:)
Puppen og lillemor Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 jeg har malt hele leiligheten jeg.. men har brukt den jotun sens malingen da.. så oljebasert interiørbeis vet jeg egentlig ingenting om. Men sett opp alt du kan av dører og vinduer så går det nok helt sikkert bra
barn-er-lykke Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Det går helt sikkert bra. Vær flink å lufte så lenge du kjenner at det er lukt i huset. Går nok helt fint. Mannen har malt noen dører med oljebasert maling, det lukter fælt så jeg reiste bort imens han skulle gjøre det. Luktet fortsatt noe da jeg kom hjem, men prøver å være flink å lufte. Skal ikke være hysterisk heller, men er jo greit å ikke stå over malingsbøtta når man frarådes det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå