Gå til innhold

Har noen testet denne ? :*)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kjøpt meg denne uka :)

så nå kan TR bare komme! Eller - vil jo heller være gravid da, men tror ikke sannsynligheten er så stor denne gangen. Men jeg er 2 dager over IKM...

Skrevet

Masse lykke til da :) ** Blir nok uansett litt irrieterende spenning :) hehe, vurdere selv og kjøpe en * tenker*

Skrevet

Hva var det som var så bra med den ? Gratulerer så masse til deg / dere :))

Masse lykke til *

Skrevet

da vet man jo akkurat når man er EL og er mest fruktbar. Jeg har ikke peiling på når EL er, aldri noen sikre tegn - og forrige gang ble jeg gravid to dager før ikm...

Skrevet

For min del så hadde jeg rimelig regelmessige sykluser med EL på ca dag 15.

Det som er bra med monitoren er jo at den viser 2-3 dager med HØY sannsynlighet for å bli gravid før EL, da det er veldig lurt å la noen sædceller ligge på "lur" når man er på vei til å slippe egget. En EL-test alene kan være litt sent ute...

Iallefall; den mnd jeg ble gravid (mars) så kom ikke EL før på dag 26, og DET hadde jeg ALDRI fått med meg på egenhånd, så da hadde "kosedagene" vært over en hel uke FØR EL... og da blir man jo sjelden gravid.. hehe.. (sex er egentlig ikke så spontant etter 2,5 års prøving...) ;)

Ble gravid i 2.pp etter jeg tok monitoren i bruk... ;)

Skrevet

Godt med tilbakemelding, takk for det * Jammen meg lurer på og ta i bruk denne selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...