Gå til innhold

hoster og hoster og hoster... blir gaaal

Anbefalte innlegg

alltid etter at jeg har vært syk så kommer den forbanna hosten... får ikke sove om natta, for det klør så fælt i halsen. sterke drops hjelper litt, men ikke nok. går rundt med sandpapir på øynene, er gravid og har en på 5 mnd, og gubben jobber veeldig masse for tiden. er det noen som vet om noe som kan hjelpe?? kan man ta f.eks ta hostesaft når man er gravid?? holdt på sånn som dette en mnd før og en mnd etter fødselen sist, og tro meg, ingen vil hoste etter en fødsel.... fødselen var jo vond, men det er smerten ved hostinga i etterkant jeg husker....

Fortsetter under...

Hei. Du kan bruke hostesaft med god samvittighet. Jeg har Kols og bruker nå i svangerskapet Solvipect Comp. Den må du ha resept på da men vanlig Solvipect fås kjøpt på butikken. Vil også anbefale noen drops som heter Fribol. (Ikke de med sitronsmak). De fås kjøpt på apoteket og funker kjempebra på meg ihvertfall. Har ei tulle på 17 mnd og da jeg gikk med ho hosta jeg på meg flere knekkte ribbein så jeg vet det ikke er godt å gå slik.

Lykke til.

tusen takk for svar :-) prøver den i butikken først og om det ikke hjelper spør jeg om jeg kan få resept.. jepp, Fribol er ganske bra, føler det hjelper, men får så himla mye luft i magen av å ta for mye av sånt.... enig med at sitronsmaken ikke e så bra ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...