Gå til innhold

Pakke til syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kofferten er allerede stappet, og er ikke ferdig med å pakke. Tips til hva jeg ikke trenger/trenger å ha med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du kar pakket,men du behøver ikke joggesko,sokker,bukser,gensere.Reiser selv til syden snart,og tar kunn med EN genser/jakke til barna.Lang shorts til gutta,og en tights til jentene.Av erfaring blir det ikke brukt varme klær,

Skrevet

Ta med lette sommerklær, og et antrekk til hver som er litt varmere ( bukse/genser eller cardi).

Regner med at du kommer til å handle litt der nede så ha igjen plass til det.

Har du mulighet til å vaske klær så tar du med minimalt med klær, men nok undertøy til alle.

Ikke ta med lyse klær for da synes skitten med en gang.

Solhatter er greit å ha med.

Solkrem.

Håndklær til stranda.

Ta med klær som kan lett brukes med hverandre. Ta med et pent skjørt, hvis dere skal ut å spise på en bedre resturant en kveld eller to.

Noen favorittleker, badeleker får dere kjøpt, redningsvest/armringer til barna er greit å ha med siden de sikkert vil i vannet før flyet har landet.

To par sko til hver, et par sandaler og et par joggesko.

Skrevet

Hei.

Har nylig kommet hjem fra 1 uke i syden med en på 1,5 år.

Mitt tips: ikke pakk genser og bukse, ta heller på barnet en tynn bukse (evt lang shorts) når dere skal dra så har du det med, og en tynn genser i håndbagasjen. Vi behøvde ikke genser/bukse i det hele tatt, var alt for varmt!! Vi tok med oss noen engangsposer med vaskepulver og skylte opp litt klær mens vi var der, det tørket på to timer ute i varmen :-) Det er et tips jeg mener er viktig, for de griser seg lett ut disse små, og da er det bedre å vaske noen t-skjorter og shortser enn å pakke med seg alt for masse :-)

Ellers er det viktig å ha med: solkrem med høy faktor, solhatt, solbriller, badklær (mini levde i vannkanten hele dagene), paracet.

God tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...