Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Kofferten er allerede stappet, og er ikke ferdig med å pakke. Tips til hva jeg ikke trenger/trenger å ha med?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Vet ikke hva du kar pakket,men du behøver ikke joggesko,sokker,bukser,gensere.Reiser selv til syden snart,og tar kunn med EN genser/jakke til barna.Lang shorts til gutta,og en tights til jentene.Av erfaring blir det ikke brukt varme klær,
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Ta med lette sommerklær, og et antrekk til hver som er litt varmere ( bukse/genser eller cardi). Regner med at du kommer til å handle litt der nede så ha igjen plass til det. Har du mulighet til å vaske klær så tar du med minimalt med klær, men nok undertøy til alle. Ikke ta med lyse klær for da synes skitten med en gang. Solhatter er greit å ha med. Solkrem. Håndklær til stranda. Ta med klær som kan lett brukes med hverandre. Ta med et pent skjørt, hvis dere skal ut å spise på en bedre resturant en kveld eller to. Noen favorittleker, badeleker får dere kjøpt, redningsvest/armringer til barna er greit å ha med siden de sikkert vil i vannet før flyet har landet. To par sko til hver, et par sandaler og et par joggesko.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Hei. Har nylig kommet hjem fra 1 uke i syden med en på 1,5 år. Mitt tips: ikke pakk genser og bukse, ta heller på barnet en tynn bukse (evt lang shorts) når dere skal dra så har du det med, og en tynn genser i håndbagasjen. Vi behøvde ikke genser/bukse i det hele tatt, var alt for varmt!! Vi tok med oss noen engangsposer med vaskepulver og skylte opp litt klær mens vi var der, det tørket på to timer ute i varmen :-) Det er et tips jeg mener er viktig, for de griser seg lett ut disse små, og da er det bedre å vaske noen t-skjorter og shortser enn å pakke med seg alt for masse :-) Ellers er det viktig å ha med: solkrem med høy faktor, solhatt, solbriller, badklær (mini levde i vannkanten hele dagene), paracet. God tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå