Gå til innhold

Hullet etter navlepiercingen begynner å strekke seg, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 35+3 uker på vei, og i går la jeg merke til at hullet etter navlepiercingen begynner å strekke seg litt under og over hullet.. Tok ut selve piercingen for en stund siden..

Men det jeg lurer på er om noen har tips til å unngå dette? Vil ikke at det skal strekke seg for mye..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg angrer big time på at jeg tok hull i navelen... :( Tenkte jo ikke så langt at den skal ut en gang... å man da får stygt stygt arr... i mitt tilfelle vertfall... Nå var min grodd igjen før jeg ble gravid, men selve arret har selvfølgelig strekt seg, men jeg håper det forsvinner å går tilbake til slik det var... Du kan evt prøve forskjellig som man bruker mot strekkmerker? Jeg bruker en olje jeg har kjøpt i min venninnes butikk. Det er utrolig god og kan brukes til MYE :)

Skrevet

Er ikke noe man kan gjøre med det desverre.. Mitt sitt hull er også blitt ganske stygt, men det får bare være:) Gjort er gjort:)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Jeg har ikke piercing i navelen selv, men søsteren min har! Hun tok ut sin da hun var ca like langt på vei som deg (fødte lillegutten for 9 uker siden), og det strakk seg veldig, så heeelt teit ut, og hun var som deg bekymret for at det skulle bli sånn, så nesten ut som hun hadde en navel over navelen! Men nå er den helt normal igjen, og hun har satt i piercingen! Ser ikke at den har vært strekt i det hele tatt :)

Skrevet

Tror desverre ikkje det er så mye du kan gjøre

Venninnen min fikk to "kaninører" som arr etter sin piercing hun hadde i navelen, er livredd for at det blir slik p meg også.

Men dette er desverre ikke slik man tenker på når man tar piercing i navlen som 15åring:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...