Gå til innhold

Vi som har kommet i slutten av 2 Trimister. Når er din baby mest aktiv på døgnet i magen?

Anbefalte innlegg

Ja nå nærmer det seg slutten for meg her på 2 Trimister. Ikke lenge igjen til jeg går over til 3 og siste Trimister. Er i dag 26+4. Gurimalla så fort dette har gått. Nå har det kommet mange nye inn hit og mange av oss flytter snart over.

Mimrer tilbake til da jeg var i 1 Trimister og ikke minst hvor glad jeg var for å komme inn hit og passert 12 uker. Og nå går det mot slutten alt. Yejjj.

Men lurte på for dere som er rundt i min uke, når på døgnet er din lille bebis mest våken og du kjenner liv? For min del, så kjenner jeg mest liv om kvelden og natta. Så min sover nok mye på dagtid.

Masse lykke til alle sammen og håper dere "nye" her inne koser dere med voksende mage og er i fin form.

Klem fra meg.

Fortsetter under...

Skrier under på det du skriver! Trodde aldri jeg skulle komme meg over 12 uker, og nå nærmer det seg 3. trimester!

Jenta mi er stort sett aktiv hver kveld når jeg legger meg. Ellers er det stor forskjell på dagene. Noen dager er det full fest store deler av dagen, andre dager er det rolig. Hun er nok som meg, energien varierer fra dag til dag. Utrolig koselig å kjenne livsviljen og kraften i sparkene som øker for hver dag :)

jeg er 26+6 i dag (og gleder meg til å hoppe over til 3. trimester nå snart),

Jeg kjenner mest liv når jeg selv tar det med ro, dvs kvelden og natta:) Men legger jeg meg på sofaen en halvtime midt på dagen, får jeg ofte noen spark.. Så denne lille snuppa sovner nok når mamman er i bevegelse (noe jeg stort sett er hele dagen) og våkner når jeg tar det med ro:)

Masse lykke til videre:)

Jeg er 27+6 i dag, og er bare 2 dager til jeg "flytter" :) over til 3.tri. dette går jo så fort :)

Begynner og kjenne søvnmønstret til lillegutt nå:) starter kl 7 om morgenen, en liten runde midt på dagen, en liten runde i 18-19 tiden, for så i full rulle i 22-23 tiden..... men sover hele natten:) har akkuart samme søvnmønster som storebroren sin, og den fulgte han når han kom ut av mammas mage også, så får håpe lillegutt følger samme mønster når han kommer ut:)

lykke til videre jenter:)

Jeg slapper av en del om dagen og kjenner også da at lille snuppa blir aktiv i magen. Det er så godt å ha kommet så langt.

Gleder meg så til å ha henne i armene. (Om det blir ei jente da) Klarer liksom ikke å stole helt på at det er ei jente i magen til tross for at 2 forskjellige leger sa at det er ei jente. Men vet jo aldri. Kanskje tuten har gjemt seg. Hehe.

Mi trulte er stort sett i bevegelse hele dagen,dvs jeg kjenner hun snur og vender på seg.

Men i 8-9 tiden på morgenen,i 8-9 tiden på kvelden og fra 01.00- 03.00 på natta er definitiv de tidene på døgnet hun virkelig sparker fra seg. :)''

Jeg er nå 27+5 (tenk det!! Jeg som var så redd for å miste i første tri er her allerede!)

Annonse

Lillebror i magen ar veldig aktiv fra jeg våkner opp til jeg er i aktivitet. Han er veldig aktiv når jeg skal ta min middagshvil og da når jeg skal legge meg er han turbo. Tilogmed midt på natta er har veldig aktiv, sånn rundt 3-4 tida. Er så utrolig deilig å kjenne at han sparker og vender seg der inne :)

Min har ikke noe fast sovemønster.. kan være våken hele dagen og sove hele natten.. eller omvendt.. eller bare gi meg et dytt på mårran for å ikke gi "lyd" fra seg før til kvelds... liten raring :)

er 27+6

hei=)

helt enig med deg ;) er 26+5 i dag og er så gla jeg kom meg over de 3 første mnd.. noe jeg ikke trudde var mulig.. hehe.. husker innlegg å spørsmål jeg skrev i starten og var bekymret til de rader=(

men nå sitter vi her jenter godt over halv veis;)

min er mest aktiv om kvelden/natten når jeg legger meg, midt på dagen og litt sånn difust kkurat når på døgnet det variere,, trur og det variere litt på hva jeg har i meg=)

kan ligge å se på magen min lear på seg, synes det er litt snodig men gøy==)

særlig når samboeren min å ser det på avstang, er nok en liten sterk pjokk inni her=)

3d til mandag gleder seeeeeeeeeg=)

kose dere masse jenter=)

er 26+0 idag tror jeg...

Babyen sover når jeg er i bevegelse, men ellers er det mest liv på kvelden og litt på natta ja. Sjelden så mye tidlig på dagen...

Håper på et B-menneske til i denne familien jeg :D

Har 99 dager igjen i dag og det er litt uvirkelig at v har kommet så langt allerede... Det nermer seg med stormskritt, og kke lenge før vi hopper inn i 3-Tri :)

Er 27+3 og bebisen min er mest aktiv om kvelden/natta men, kan til tider være veldig aktiv på dagtid:) Er så godt å snart hoppe over til siste trimester:)

Er veldig engstelig for å føde for tidlig:( Noen andre som deler samme bekymring?

26+6 idag, og bare en uke igjen her inne!!

Kan ikke si at tiden har fløyet avgårde, men nå er jeg i allefall på tur inn i siste tredjedel... ;)

Baby i magen har ikke noe fast mønster som jeg har lagt merke til, eller, man kan jo kalle det et mønster at h*n beveger seg hver gang jeg setter/legger meg ned?? ;P

Dette til JM store frustrasjon under 3D UL på mandag, hehe....

Angående det å føde for tidlig, så deler jeg nok din engstelse der ja....skjønner ikke hvorfor? For det er ingen grunn til at jeg skulle bekymre meg for det!

Alt ser fint ut på UL, og jeg fødte sønnen min til termin for 7 år siden....

Var så godt å våkne opp i dag til dult i magen:)

Må si jeg også engster meg for å at det skal skje fødsel for tidlig. Men det er også noe med at jeg er alenemamma til dattera mi og blir det til dette i magen også. Jeg gruer meg generelt til fødselen, for jeg har ikke opplevd å føde normalt. Med dattera mi ble de full narkose og keisersnitt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...