Cat&Gullungene Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Velkommen skal du være!! Koselig med noen andre "nybegynnere" også, for her virker det som om de fleste er fødeklare eller har født ;-))) Har selv vært her i snart 2 uker...
Mia71 Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Velkommen! Ny her selv (er 28+4) og merker det av samme grunnene som cat, mini og mikro. Synes det er uendelig langt frem til fødsel ennå. Gleder meg til jeg kan starte å telle ned fra 10 uker:-) Formen deres bra?
Seriøst Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Gratulerer! Har selv vært her i en uke nå, så ikke fødsel ennå her i gården Men merker godt at det nærmer seg! Blir fortere sliten nå, og det er veldig slitsomt på jobb. Meeen "bare" i underkant av 2 mnd igjen til permisjonen nå!
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2010 formen her er egentlig ganske bra, har hvert sykemld 100 prosent en stund da pga bekkene og har en tung jobb, men lrs allt bra :-) Jeg tenkte jeg skulle søke om permisjon nå snart er det nav som bestemmer når man går i permisjon ?? Jeg jobbet ikke med første man så jeg vet ikke helt åssen det funker :/
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Hjertelig velkommen!! Lykke til på ferden !
barn-er-lykke Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Du søker selv! Det er litt ulik behandlingstid på de ulike nav-kontorene. Ble anbefalt å søke 8 uker før jeg skulle ut i permisjon (og det går du jo ut i 3 uker før termin, dersom du ikke føder før det). Vet at andre har blitt anbefalt å søke 10 uker før.... Ta deg en tur på ditt navkontor eller last ned skjema på nettsiden deres og fyll ut. Tar ikke så lang tid og er greit å ha det gjort så vet du at du slipper å vente på penger lenge etter fødselen....
eliona Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Hei og velkommen! Jeg synes også at de fleste innleggene her inne har vært ang fødsel, rier og alt det der:) så det blir greit med noen nye som ikke har kommet fullt så langt. Jeg selv har termin 30. september. ANg permisjon søknad, så ville jeg levert den så fort som mulig. Jeg leverte min for 3 uker siden og fikk brev i går at de hadde fått den og behandlingstiden er 3 mnd. Nav er jo ikke akkurat kjent med å være raske, og nå er det i tillegg ferier og alt det der.. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå