Gå til innhold

Dager igjen idag torsdag 22.juli!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha...jeg har jo da "bare"77 dager igjen:P men skal ikke klage,denne gangen synes jeg egentli det har gått forvirrende fort til 3.trimester..men d spørs vell hvor fort jeg kommer til å synes d går nå:)

Skrevet

10 dager igjen!

Trodde han var på vei ut mandag kveld, etter modningsakupunktur, for da var det skikkelige tak. Da fikk jeg plutselig en følelse av at vi ikke var klare nok - ikke hadde ryddet nok osv. Så da gikk jeg igang med full rydding i alle skap på badet. Klart ungen ikke overlever om ikke alle skap er ryddet gjennom og vasket før han kommer.... Hvor kommer denne hysterien fra? Andre som har det slik? Kanskje det er en måte å få kontroll på - siden alt annet ved fødsel / bli foreldre er så utenfor vår kontroll?

Skal til ny modningsakupunktur i morgen, så er forberedt på at han kan komme natt til lørdag, men han kan jo like gjerne drøye over... Vi gjør dessverre gjerne det i vår familie...

Skrevet

Termin i morgen..

Skrevet

syv timer og tyve minutter :D

Skrevet

*flaut* !

åtte timer, mener jeg - ikke syv.

haha, hodet mitt har sluttet å fungere for flere uker siden... tåke!

Skrevet

Skrives inn på sykehuset i morgen ULP! KS mandag.

Skrevet

6 dager igjen :o)

Skrevet

56 dager og fant akkurat søknaden til foreldrepenger som jeg har glemt å sende inn...gulp!!! Har holdt på å flytte så ting har gått litt i surr her....

Skrevet

60 dager igjen til termin her!

Skrevet

8 dager... hm.... blir nok overtid denne gangen også....

Skrevet

22 dager igjen i dag :) Er fødeklar i morgen (selv om jeg allerede har vært det en stund)

Jeg har også ryddet i skuffer og skap på soverommet og badet. Mannen og mamma mener det er underbevisstheten som vet at det er noe i gjære :) Skulle ønske de hadde rett :)

PS: Fullmåne på mandag :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...