Mamman til Stella og Håkon Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 For meg har det egentlig ikke gått opp helt at jeg er gravid, enda jeg har tatt 4 gravitester som viste positivt! Jeg klarer liksom ikke helt å fatte det, skal jeg bli mamma? Virkelig? er det sant?
Gjest Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 jeg tok en test idg som viste svak strek, tror den var positiv og klarer ikke å fortestille meg at jeg er gravid igjen.. veldig glad men.. er det virkelig sant? Ja heldig du som har fått det 100% bekreftet.. lykke til
AS3* Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Ja, det har gått opp for meg at det er sant (men jeg har sett 'n på UL) Men nei, det har ikke gått opp for meg at jeg skal bli mamma og alt det innebærer. Kan ikke skjønne at det virkelig skal skje og heller ikke hvordan det skal kunne gå. Men sånn har jeg tenkt om mange ting her i livet. Klarer vel denne også når tiden er moden
Nillebs Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Det har delvis gått opp for meg tror jeg. Fant det ut sikkert på tirsdag, men har ikke fortalt det til noen, for samboeren min er ikke hjemme! Men tror jeg skjønner det helt når jeg får ropt det ut til samboeren i kveld. :-D Jeg ser frem til å ha 8 måneder til å venne meg til tanken på å bli mor, tror de kommer godt med!
2prinsesserogbim Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Tok test på lørdag, dette var ikke planlagt at all... Men ønsker den lille velkommen.. Men nei det har ikke helt gått opp for meg enda.. Men det kommer vel etterhvert..
MOM - Endelig spire <3 Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har tatt 4 tester (inkl en digital med ukesindiktar som lyste gravid) men jeg kan bare ikke fatte at jeg er det! Lykkelig <3 Men allikvel veldig redd for at noe skal skje..
mummitrollet <3 Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 tok 7 forskjellige tester hvor ALLE lyste gravid!! men gikk likevel ikke opp for meg før jeg fikk se den lille på UL i uk 7!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Her gikk det ikke opp for meg at jeg var gravid, før på UL i uke 6.. Nå er jeg 9+6, og er fortsatt usikker på om det hele bare er en magisk drøm.. Så, skal gjøre godt å få det bekreftet igjen 18 august, på neste UL (tror det skal synke helt inn da) Enda alle symptomer er der, så er det så "uvirkerlig" hehe
flypapir Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Hehe, her har det absolutt ikke gått helt opp for oss enda... Herregud, vi skal ha nr.3! Uplanlagt! Shit, vi må ha søskenvogn, ny bil! Nytt bilsete, enda en vogn. Nytt hus! Eller kanskje vi klarer oss med det vi har? Har hvertfall ca en million tanker som raser rundt i hodet....men... Det ordner seg, det gjør det jo alltid..
IE-1976 Skrevet 23. juli 2010 #10 Skrevet 23. juli 2010 Jeg er i 8+2. Jeg snakka akkurat med ei venninne om det i går, det har ikke gått opp for meg enda. Dette er første gangen jeg er gravid, så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne, forvente, håpe på... Har vært en del bekymret for å miste, fikk en legetime litt tidlig (for ei uke siden) og da sa legen at "så lenge du ikke har mensblødning, så er du gravid"... Det hjalp jo litt. Jeg har en del symptomer, som vonde pupper, vond rygg og kvalm (ikke oppkast, gudskjelov)... Håper jeg kan få en tidlig UL, så er det kanskje lettere og forstå det helt liksom. Men uansett så er det spennende tider.
M-86 Skrevet 23. juli 2010 #11 Skrevet 23. juli 2010 Jeg syns det er helt uvirklig at det er en til på vei! Var så mye lettere med første, for da viste man så lite. Nå tar de negative tankene over. Syns det er så vansklig å glede seg når man leser om alle som mister. Er 6 uker på vei så har bare fortalt det til familie og noen få venninner. Gleder meg til uke 10, da blir det nok litt lettere å tro at det faktisk kan gå bra:)
SAE + MAE <3 Skrevet 24. juli 2010 #12 Skrevet 24. juli 2010 Jeg er 14 uker på mandag, og tror fortsatt ikke på det... Sett krabaten to ganger på ul, uke 7 og uke 12. Men tror fortsatt ikke på det... Kanskje det blir mer realistisk på ord. ul i uke 18. Vi får satse på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå