Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste ukene kjent veldig mye liv og mye aktivitet stort sett hele dagene, men så plutselig i dag har det vært så stille. Jeg har kjent noen få spark, men maks 10 ganger i løpet av hele dagen, og mye svakere enn vanlig. Jeg er så usikker på hva jeg bør gjøre, jeg har jo kjent aktivitet i dag, bare så veldig mye mindre enn tidligere. Det skal vel begynne å bli dårligere med plass der inne, men er det vanlig at sparkene og romsteringen blir svakere i styrke også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mest sannsynlig så er det fordi det begynner å bli dårlig med plass der inne, men alle sånne plutselige forandringer skal man faktisk ta på alvor. Synes derfor du bør ringe føden og høre med de og fortelle hvorfor du er så bekymret. Du får sikkert lov å komme inn for en sparketest og UL bare for å bekrefte at alt er som det skal.

Masse lykke til!

Skrevet

Helt enig med Maddemor. Er du usikker, så ring føden for å komme inn for en sjekk. Det er mye bedre å få det undersøkt en gang for mye enn en gang for lite.. Men det er vanlig at ting blir roligere der inne etterhvert pga plassmangel..

Skrevet

opplevde det samme som deg nå på tirsdag, var da 35 uker på dagen..

jeg hadde kun kjent noen få spark hele dagen ig ingen sjikkelig aktivitet sånn som det bruker å være....

så når kl ble 19.00 så ringte jeg føden, di ba meg komme opp dit.

når vi kom så satt di på sånne registreringsbånd på magen,

dette gjore att babyen våkna skikkelig til liv, å sparka som aldri før..

hehe... følte meg litt teit da... men som sakt så er det bedre å være på den sikkre siden, så ring føden å ta deg en tur....

Skrevet

Hei, da har jeg vært og undersøkt, og alt var OK :-)

Begynte selvsagt å sparke i det jeg satt på venterommet, men de undersøkte meg og alt såg bare bra ut!

Er glad jeg gikk, for ellers hadde jeg ikke klart å slappe av uansett om jeg nå kjenner mer liv.

Skrevet

kjempebra at alt var fint med bebisen din !!!

Tips for liv og røre i magen: smurfehits på full guffe, med masse trommeslag :-))))) Da ble det livvat i min mage, iallfall :-)

velg og vrak :

http://www.youtube.com/watch?v=bTl7HvAXDnI

Gøy er det også:-)

Skrevet

Kjempe flott at du tok kontakt og at alt sto bra til.. Som du selv sier, ville du ikke ha slappet av om du ikke hadde gjort det og det er bare stress for både deg og babyen.. Lykke til videre!

Skrevet

Så bra at du dro inn for en sjekk! Visste de kom til å ta deg inn, for sykehuspersonale tar ikke lett på lite liv!

Godt å høre at alt var bra med den lille og nå håper jeg du slipper å bli skremt flere ganger.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...