♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 I dag(uke 38+o) har slimproppen gått. Leser man på nett står det at man da kan forvente fødsel fra 1 til 7 dager, noen med erfaring om dette stemmer? Hatt mye kynnere og nedpress de siste dagene. Ved ktr i forrige uke var ikke hodet festet enda.. Håper virkelig noen kan dele erfaringer:-):-)
Nicoline3 Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Første gikk proppen sammen med første rie, og han var født 17 timer senere (10 dager over termin) Andre gikk proppen 14 dager før fødsel som kom 13 dager på overtid, så du skjønner at det er store forskjeller ute og går!! Men jeg håper jo virkelig for din skyld at det skjer noe snart uansett!! ;-)
snusmumrikk1 Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Hei! Uten at jeg skal si det for sikkert, har det ikke noe å si om slimproppen går..kan ta timer, og kan ta uker før det skjer noe.. noen merker ikke en gang at den har gått. Kan oppleves som vanlig, forsterket utflod.. Har du blod i utfloden? Da kan det hende at fødsel er nært forestående. Er 38+4 i dag selv, har mye nedpress og kynnere. LYKKE TIL MED FØDSEL!
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Det kan gå mange mange uker før man føder selv om slimproppen har gått.
snart5barn Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Det stemmer at det kan enda ta litt tid før det skjer noe. Men kryss fingrene. Jeg har fød samme dag som slimproppen har gått. Med alle mine fire barn. Da skjer det sikkert med den femte og ;)
lin76 Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Då eg var førstegongs gjekk slimproppen ca ei veke før termin. Men vatnet gjekk ikkje før ei veke ETTER termin, og då ingenting skjedde på 18 timar, måtte eg setjast igong. Blei ein super fødsel til slutt, men eg er glad eg ikkje trudde at "NO skjer det" allereie då slimproppen gjekk - det hadde blitt ei laaaang ventetid...
Storm08 & Julie10 Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 første gang jeg gikk gravid så kom slimpropp og vann og alt samtidig.. så det er ganske forskjellig fra person til person...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå