Gå til innhold

Ble nesten lurt av en dame som skulle selge meg en bugaboo cameleon vogn

Anbefalte innlegg

Hun svarte på en annonse jeg har lagt ut at hun hadde en bugaboo cameleon å selge,hun skrev den var ny i feb 2010 og at jeg skulle få den for 3000kr..

Syntes allerede da at det var for billig og begynte å lure.

Hun sende meg to bilder av vognen og så spurte jeg om hun kunne ta bilde av kvitteringen så jeg fikk se den,men den lå hos moren hennes så måtte gjøre det senere.

Syntes alt virket så rart så derfor ville jeg se kvittering,hun skulle også sende bilde av sportsdelen..Hun ville helst at jeg bet på forhånd fordi hun trengte penger til ferien men det ville ikke jeg.

Gikk på google og søkte frem noen bilder av bugaboo vogner og gjett hva....der fant jeg bilder av vogna hun har sendt til meg.

Hun har faktisk kopiert bilder av en bugaboo vogn fra nybaktmamma som ikke engang er hennes.Fikk helt sjokk jeg..Vogna er fra 09 også.

At det går ann å bli så sleip,samboeren min ringte nr hun ga meg og det var faktisk hennes nr,hun bor også ikke langt herfra men mente hun bodde i Stavanger og måtte selge vogna.

Fortsetter under...

Annonse

Regnet med det var løsningen etter jeg hadde skrevet innlegget. Trodde først du mente at den vognen som skulle selges var 2009 og at hun skrev at den var fra 2010. Så rett og slett ikke hvorfor en skulle skrive det da jeg trodde det var ingen forskjell.

Godt du oppdaget fort at det var lureri:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...