blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 har vært i 30 årsdag til min kjære søster i dag, og da fikk jeg klar beskjed om fra flere der om at jeg hadde fått fødenese og fødelepper!!! har aldri hørt om det, noen andre her som har hørt??? er så desperat på fødsel at e klamrer meg til alle tegn som eventuelt kommer... hhaha vil ha ut denne guttungen snart......
snusmumrikk1 Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Har ikke hørt det uttrykket før, nei... men det kan hende de mener at man hovner litt opp i leppene og kanskje rød og skinnende nese? Vet ikke...Noen som vet?? Jeg også ønsker en snart forestående fødsel, så om de tegnene betyr akkurat det, kan jeg jo begynne å håpe..
mammaløve Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Hehehe, har hørt om fødefjes, men ikke fødenese! Tror man blir litt hoven i fjeset rett før fødselen setter til, men om dette gjelder alle er vel heller tvilsomt. Jeg for min del fikk meg fødefjes ukesvis før fødselen, for her har bollekinnene meldt sin ankomst
August 2010 <3 November 2011<3 Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 det sies at om leppene hovner opp er det 3 dager igjenn til fødsel:)
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2010 ååååh klamrer meg til den august<3jentebabay<3 e vil så gjerne bli ferdig nå... hehe venter så spent på å møte lille oskar
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 jeg fikk vel noen gigantiske lepper et par uker før fødsel sist. Skyldtes mye vann.... Men har hørt om fødenese før jeg ögså, så får håpe det er noe i det da:)Betyr vel at nesa har blitt større, akkurat som leppene:) Lykke til!
sebastian + en til Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Hei Jeg fikk masse komentarer på det i mitt første svangerskap. Fikk større lepper og større litt flatere nese:) Jeg har nå 19 dager igjen og det ser ut som om nesen min begynner å bli litt nedtrykt igjen og stor igjen:) Ser det faktisk godt på bildene mine fra rett etter fødsel også. Er nok noe i det, men hva vet jeg ikke. Vann??
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2010 det verste e at e har egentlig ganske stor nese fra før av, og har litt komplekser for nesa mi, så det blei mye fokus på den fødenesa i går.... nå føler e at e ser den heile tida..... når e kikker ned på datan, i speilet i alle refleksjoner..... off off
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 unnskyld, men jeg må nesten le litt når jeg tenker på deg nå Ikke vondt ment altså, jeg bare kjenenr meg igjen i hårsårheten når noen kommenterer noe man ikke er fornøyd med i utg.pkt..... Uten sammenligning forøvrig; jeg har digre stortær og sambo må stadig le av de og kommentere hvor rare og store de er:( Etter han gjorde det første gang for 12 år siden så har jeg ikke gått i sko med åpen tå;( Ta det med ro; nesen går ned igjen raskt etter fødsel og så får vi håpe at det ikke er så lenge igjen nå Bellerose:) Du skal vel også føde i Arendal? Jeg skal også det. men har 6 uker igjen ennå gitt.......
Melkerullen Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Jess - nesa mi forstørres og det gjør leppene mine og! Ser helt rart ut, hahaha, men ikke noe mer å gjøre med det enn å tenke at da er det snart dags for fødsel! Nesa mi er større nå, kan du si . men det er ikke så mange dager igjen til termin, heller:) Mannen min klarer ikke la være å le av meg, hehe, tror han syns det er en blanding av både morsomt og koselig - er jo hans tulle som er årsaken til det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå