Peispå! Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Kjære den som vil... Etter en MA i uke 14 i april, er jeg nå gravid igjen:-) Men, er mye redd for at det kan skje igjen. Skal på tidlig UL i neste uke, skal da være 7+1, ----Vil alt være greit? Vil det være liv? På forhånd takk! meg :101178 Han : 051269
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 jeg får opp poestiv engier rundt deg og dere vil se at hjerte slå til den lille og alt kommer til og gå bra.Masse lykke til.
Peispå! Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2010 Tusen takk for at du orket å svare Aurora:-) Har prøvd å skrevet inn her før, men når ingen svarer begynte jeg å tro at ingen ville, kanskje fordi de så en dårlig utgang på spm.mitt... Har hatt litt misfarget utflod i 2 dager nå, og angsten river i meg. Blir ekstra stort dersom du har rett og jeg får se et hjerte. Akkurat nå virker alt helt uvirkelig... Men, jeg lover å gi deg tilbakemelding etter neste torsdag:-) Takk,takk!! :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå