Gå til innhold

Nytt kveldstreff tirsdag 27.juli kl. 19? :)

Anbefalte innlegg

Virke som tirsdagan va en bra dag å møtes på, passe det for mange? Skal vi satse på å møtes igjen neste tirsdag kl. 19 også da? E dåkk fornøyd med Grùnder eller skal vi prøve en ny plass? Ka med Flyt, Pastafabrikken, Cirka, På byen, Blå rock eller Paletten? Bare lansere nån forslag. Æ kan bestill bord om nån har forslag te kor vi kan gå :D

Fortsetter under...

Så bra :) Æ e også litt lei av Gründer! Har bare vært litt vanskelig å finne andre kafèa som har vært åpent på kveldstid no, hehe. Men da prøve vi Pastafabrikken. Ringte dit no og de tar ikke bordbestillinger da... men skal vi prøve å gå dit likevel? Nummeret mitt er 41101619 så kan dere høre hvor vi er om det ikke er plass der, men er jo ikke sikkert vi blir så mange.

E det bare gravide med høst-termin som e på dissan treffan, eller e det en god mix? :) Har sjøl termin 9. November. Hadde i grunn vorre kjempegøy med et sånt treff :) E egentlig fra Sørreisa, men flytta til byen 14. mai, så vet egentlig ikkje om så mange andre enn meg sjøl som e gravid her akkurat! Så hadde vorre kjempeartig å fådd kontakt med nån :) Tippe eg kanskje e den yngste av dem som eg har sedd så langt her inne? E 19 år:)

Neida, sist var det noen som hadde termin på nyåret også, så er en god mix :) Bare å komme om du har lyst! Du e sikkert yngst ja, vi er veldig forskjellige i alder, fra tidlig 20-årene til midten av 30-årene tror jeg! Men vi har jo graviditeten og babyen i magen felles. De har egne treff for unge mødre har jeg sett gjennom Bymisjonen tror jeg, så oppslag om det på helsestasjonen! Også er det jo flere andre "fordeler" for unge mødre også, omvisning på sykehuset etc.

Annonse

Annonse

Så bra at du vil være med Spicyice :) Da sees vi imorgen. Bare se etter magene ja! Æ la no ut telefonnummeret mitt om du ikke skulle finne oss, kan hende det er fullt der eller noe. Bare ring eller send melding da (41101619)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...