robbiefan Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Er det noen flere der ute som er slapp og svimmel? Jeg er i uke 12 og dette er andre dagen der jeg er konstant slapp og svimmel. Er det normalt eller burde jeg oppsøke lege?
mastermind Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Veldig slapp jeg også. Trett og småsvimmel gjennom dagen. Svimmel varierer litt, noen dager bare. Var på kontroll forrige uke og tok de vanlige blodprøvene og sånn, legen kommenterte ikke blodtrykket, men jeg ligger vanligvis lavt, noe som kan gjøre man svimmel. Tror kanskje blodprøvene kommer til å vise lite jern, fører til dårligere O2-opptak i blodet som gjør at man blir svimmel, men regner med jeg får telefon i så fall. Om du synes det er ubehagelig og du blir litt redd og engstelig skader det ikke med en tur, men tror det er vanlig ja.
2tettebabyer Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 du har sikkert litt lav blodprosent da, så ta floradix (jerntilskudd) så skal det nok bli bedre :-) du har kanskje vært på en kontroll allerede så da tok de nok blodprosenten. sist svangerskap hadde jeg hb på 11 og fikk beskjed om å ta jerntilskudd.. følte meg fort bedre :-)
2tettebabyer Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 ps: det smaker dritt, så hold for nesa og skyll ned med noe som smaker godt :-)
Den tredje Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Heisann! Jeg hadde lavt blodtrykk på forrige kontroll og min lege sa at det var veldig viktig å drikke mye. Kanskje dette kan hjelpe deg også? Ha kaldt vann tilgjengelig hele tiden:-)
TW82 Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Hei:) Jeg er 13+5 og fortsatt svimmel å sliten... Småkvalm fortsatt, men mye bedre. Spiser ofte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå