Gå til innhold

Tegnblødning? (ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i dag, og nå i kveld kjente jeg det ble litt vått i trusa. Trodde først at det kanskje var vannet som gikk, men det var mere slimete enn vannete. Etterhvert har det også kommet litt brun/rosa slim og noe friskt blod. Har også begynt å kjenne vonde tak i mage og rygg. Er det dette de kaller tegnblødning? Eller er det slimproppen? Uansett så må det vel være tegn på at noe er på gang håper jeg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er det... Har det samme som deg, slimete brun/rosa når jeg tørker meg etter wc besøk... Men jeg har 3 elr 4 uker til termin da... 3 til mens og 4 til ul... Hatt det sånn idag, men jeg kjenner kun murringer i magen, ganske høyt opp og stikkninger og ubehag mellom beina...

Googla litt på slimpropp istad, og det kan være tegning ja... når slimproppen går litt å litt, slim og blod osv...

Skrevet

hvis det kommer friskt blod skal du kontakte føden. Mitt første fødsel kom det friskt blod om morningen det var mye og om natta fikk jeg det igjen ringte føden og de sa at jeg skulle komme til sykehuset hadde 2 cm åpning. 2 timer etter at jeg kom til sykehuset begynte jeg å kjenne smerter.

Ring føden jeg tror at du skal føde snart

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...