Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et barn fra før og vet hvordan det er å være gravid, husker ikke om det var vanlig å ha økt utflod i begynnelsen? har endel utflod men ganske tynn/blank/hvit.. Sorry detaaljene, men må bruke truseinnlegg hele tiden.. litt plagsomt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også plaget med dette. Er 14+6 i dag, og startet med masse utflod like før ikm.

Skrevet

Det er heeelt vanlig. Hadde det med førstemann, og også denne gangen...

Skrevet

hei:)

det er helt vanlig med økt utflod. venter nå nr 3 så har hadd det med alle.begynte ca i uke 8.

lykke til:)

Skrevet

Jeg har også dette problemet..

når jeg skulle gå hjem fra jordmor i dag trodde jeg nesten at jeg enten hadde tissa på meg eller fått mensen...jeg skyntet meg hjem og det var bare mye flytende blank/hvitt utflod..heldigvis! :P

Skrevet

godt å høre jeg ikke er alene om det.. jeg er livredd hele tiden for at det er mensen som kommer osv..:P

Skrevet

signerer denne =) hehe er en ekkel følelse når en tror at mensen kommer når den egentlig skal holde seg langt unna hehe

Skrevet

Ja, ikke så voldsomt, men plutselig merker jeg at det kommer noe... og nesten HVER gang blir jeg livredd for blødning og må sjekke ;p Kanskje jeg snart venner meg til det og ikke tenker worst case scenario med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...