Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder snart ikke ut lenger. Er i midten av uke 11, og er helt utslitt. Er kvalm og trøtt om hverandre. Orker ingen ting. Våkner om morgenen holder et par timer så kan jeg sovne, så noen få timer igjen å sovne. Jeg kan sove flere timer i slengen.Sover godt på natten og....Jeg har blitt utrolig fort stor. Ser ut som om jeg er fire-fem mnd. på vei. Var ikke så trøtt og så stor med førstemann. Må si jeg begynner å lure på om det kan være to der inne..

Videoannonse
Annonse
Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

hei..

Sist gikk jeg med tvillinger, på den tiden sov jeg ca 16-20 timer pr dag, var konstant kvalm og kastet opp daglig.. Men ble ikke så mye raskere stor enn ved svangerskap med 1 barn..

Denne gangen bærer jeg en, sover alt fra 3- 16 timer, er kvalm som sist, men kaster skjeldent opp.. Magen vokser ca likt som forige svangerskap..

Alle svangerskap er forskjellige, så det finnes ingen fasit i dette, men om du er veldig usikker, så kan du spørre legen om å få tidelig UL, siden tvilling graviditet blir oppfulgt anderledes, så pleier man å få tidelig UL, ved misstanken..

Skrevet

Eg har hatt det som du og berre hatt 1 der inne, bortsett frå at eg aldri var kvalm. Mens ei veninne av meg, hadde INGEN symptomer, var i kjempe form, bitteliten mage og dei fant to på ordinæe ul.

Så trur desverre det ikkje er nokon fasit på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...