kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hei:) er litt nysgjerrig bare.............men ser at mange av dere tester en, to og tre dager før IKM og hver dag nesten..hvor mye penger bruker dere på graviditetstester?? synes det er drit dyrt jeg, så tidl svangerskap har jeg ventet til aller siste med å teste så jeg ikke "sløser" bort en test:)
Tøvsjura Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Er ikke testoman, men jeg bestiller mine tester fra www.billige-tester.no - de har rimelige priser på graviditetstester og eggløsningstester ;-)
Peispå! Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Jeg kjøpte også billige tester fra nettet. For pakker med ca 21 eltester+5 graviditetstester kostet det rundt 170kr, så da kan man tillate seg og teste noen dager i forveien:-) Ikke så gærnt å bruke under 200 på 2 pp... Nå kjøpte jeg alikevel ekstra på apoteket da.....
Elviraen Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 jeg brukte ca 150 sist gang vi prøvde... er tesoman!! HAHA..... har kjøpt noen tester nå også, for 100 kr.... 15 el og 5 graviditets tester..... liker testing..... men leg liker alle slike strips som kan skifte farge... hahahah ph testing er morro også!! sær? JA!!
Gjest Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Hehe. Kjenner meg igjen i det der. Kom over en stor pakke med ph-strips engang. Mye morro der. Tror jeg har pirket borti det meste som kunne pirkes i med en ph-strips. Men el-tester har jeg ikke prøvd. Og gr- tester bare en gang når jeg var gravid sist. Lyst å prøve da men tror jeg skal drøye det. Redd jeg tar helt av når jeg først har begynt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå