Gå til innhold

Plutslig voldsom smerte i nedre mageregion!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par dager siden fikk jeg plutslig voldsomme smerter nederst i mageregionen,ble verre når jeg bevegde meg. Etter en times tid fikk jeg problem med å sitte,og det var umulig å gå på do..

Siden det var på kvelden tenkte jeg at jeg skulle sove på det,dersom jeg fikk til å sove.

Det gjorde jeg, og da jeg våknet dagen etterpå kjente jeg det bare som en litt vond "oppblåst" følelse.. Det gav seg ikke før til neste morgen igjen. Var også veldig kvalm denne dagen, og det gav seg ikke før to dager etter jeg fikk de første smertene.

Høres dette ut som noe noen har opplevd? Jeg har ikkje oppsøkt lege,og kommer mest trolig ikke til å gjøre det heller. Er ikke vond nå på noen måte. Går litt oftere på do, så tenker at det kanskje kan være urinveisinfeksjon?

Kan aldri forstå at dette har sammenheng med pcos?? Etter vanlige sykluser skulle jeg akkurat ha eggløsning når dette skjedde,men det heller opplevest ikke på den måten regner jeg med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde noe lignende i går. hadde vondt nederst i magen..begynte å vaske gulvene..og da jeg satt for å vaske dørterskelen så fikk jeg en kraftig smerte i magen..skvatt på en måte til..og det var relativt vondt resten av kvelden..ble vondere når jeg bøyde meg. jeg tisser også veldig ofte. og noen ganger kjenner jeg liksom et press i magen når jeg tisser.. tenkte også UIV, men så kom EL slim i dag, så tror kanskje det bare er eggløsningen som er 9-10 dager for sen.

Skrevet

Kan være en kraftig El,d et kan være en cyste som sprakk, det kan være tarmen som tuller seg..

Mye det kan være..

Uvi er ikke vond på den måten, det brenner når man må tisse og et er vanskelig å tisse fordi det gjør vondt (vel min erfaring)

Skrevet

Ja,jeg greidde ikke tisse fordi det var så vondt. Og når jeg satt meg ned så var det så vondt at jeg bare spratt rett opp igjen.. Verste jeg har vært borti! Kan ikkje forstå at jeg skal bli vond i underlivet av noe som skjer i eggstokkene?

Har vært kvalm hver kveld kommer jeg på.. Idag har det vært ekstra gale..

Skrevet

Merkelige greier. jeg har hatt noen vonde stikninger av og til, så vonde at det å sitte er utelukket, men de går, heldigvis, kjapt over.

Kan du være gravid?

Lenge siden du var på kontroll (UL) hos lege?

Skrevet

Sånn er jeg plaget med, kan skje alt fra 1 til flere ganger i måneden. Klarer verken å sitte eller ligge, kan vare alt fra en halv dag til 2-3 dager. Aner ikke hvorfor dette skjer, og hva som gjør det, men siden smerten sitter i underlivet, og på samme sted som jeg har vondt til vanlig (bare at dette er ti ganger værre), så går jeg ut i fra at det er pcos'en, men som sagt jeg vet jo ikke sikkert.

• 2 uker senere...
Skrevet

smertene var at jeg ble gravid! :D :D

Kan hvertfall føye meg inn i rekkene over de som kjenner når de blir gravide...

Takler all smerte,så lenge jeg har spire i magen.. ENDELIG!

Skrevet

GRATULERER SÅ KJEMPE MASSE :):):)

Skrevet

Næmen, gratulerer så mye, så kjekt!!!

Skrevet

Kortvarig glede.....

Kan samtidig ikke forstå at smerte i magen 18.juli skal føre til dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...