Gå til innhold

Gravid + sprinkelseng = dårlig kombo! Urk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

31 uker på vei nå, og magen begynner virkelig å komme i veien merker jeg. Stå bøyd over sprinkelsenga til dattern min på 21 mnd f.eks er pyton, føles som om babyen er på vei ut og opp av halsen min:p Å løfte henne opp av senga er heller ikke særlig behagelig, samme gjelder å plukke opp leker fra gulvet, av- og påkledning osv. FLODHEST!! hehe. Gleder meg til å bli kvitt magen snart merker jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skjønner hva du mener! Jeg kommer ikke til i sprinkelsenga lenger! Enda godt lillegutt har bytta seng;)

Skrevet

Hihihi... Godt å høre at det er flere som sliter med hverdagslige ting. Når jeg skal legge vesla på 17 mnd ned i senga, må jeg opp på tå, og velte magen over kanten for å rekke ned...

Nå har jeg bare en uke til termin, så heldigvis ikke så lenge til jeg kan bevege meg som en normal person igjen..:)

Skrevet

Hehe dette har jeg måttet gi opp også ;)

Blir deilig med bevegelsesfrihet igjen kjenner jeg :)

Skrevet

Jeg er 33 uker på vei og har ei datter på 21 mnd i sprinkelseng.

Morsomt at du skrev dette. Jeg har det også tungt om kveldene når minsta krever sin obligatoriske suss etter at hun har lagt seg ned. Ikke lett med magen hengende på kanten på sprinkelsenga, hihi.

Sko er vanskelige også! Har gått over til sko som kan brukes skoskei på, uten knyting. Jeg mopper sammen lekene når jeg skal rydde. Så setter jeg meg på kne og putter de i kurven ;)

Tenker litt på min svigerfar som har hatt like stor mage som meg i årevis. At han klarer! Skjønner hvorfor han aldri knyter skoene vertfall....

Gleder meg veldig til å bli tynn kjenner jeg.

Lykke til!

Skrevet

Skjønner deg kjempe godt. Har en datter på 13 mnd og venter nr 2 om 9 dager.. Det er et slit både å få henne i og ut av sengen ;-).. Men heldigvis er det ikke mange dagenen igjen nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...