Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 jeg har ei jente på 16 år som har passet mine barn to dager mens jeg har jobbet. hun har passet en på 3 år og så har jeg ei på 9 år. som klarer seg selv, men som har vært hjemme. hun passet han kl. 8-16 to dager og var kun hjemme hos meg hele dagen . hun fikk 500kr for det og sa det var fint. hun sente meg en mld senere om at hun synes det var litt lite. hun mente at hun skulle ha hatt 50kr timen pr unge for hun måtte skifte bleie og gi begge mat osv. det blir 100kr timen for meg det. hvor mye er vanlig og gi barnepassere i timen egentlig? jeg tenker at 35 kr timen er greit betalt egentlig. er det veldig lite det nå til dags kansje?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Synes det var greit betalt jeg. Da jeg selv var svart dagmamma regnet jeg ut månedslønn sånn ca ut i fra 35 kr timen pr unge...men da var ja barna små (1 år), så jeg ville nok ikke gitt noe særlig ekstra for hun på 9. Tenker at hun helt sikkert var mer til hjelp enn bry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå