KristineMed2Sønner<3 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hei damer. Jeg har de siste tre dagene vært veldig dårlig, å begynner å lure litt på hva dette er fornoe.. Om det er normalt! (gikk bare til uke 34 med førstemann, så vet liksom ikke om det er normalt å bli så dårlig på slutten, rett og slett bare fordi det er på slutten?!) Jeg våknet mandag morgen med at jeg var kjempe svimmel, alt var tåkete, kvalm, følte at jeg brant opp å maserier som vanlig.. Dette holdt på hele dagen til jeg la meg om kvelden.. (måtte få barnevakt for gutten vår på 3 år som har ferie fra barnehagen, siden jeg var så dårlig..) igår, var jeg litt bedre, men det kom sånne bølger med det samme som skrevet over her.. Plutsleig igårkveld hadde jeg høy feber i en times tid, hvor den gikk ned igjen.. Idag, er jeg kjempe dårlig igjen, å har så og si bare ligget i hele dag. Nå er det hodepine, kvalme, svimmelhet, maserier som kommer å går, å føler meg som en hoven melon i ansiktet.. (er ikke det altså, men føles sånn..) har svære blå ringer under øynene så jeg ser virkelig ikke bra ut.. hehe.. Pjokken i magen er aktiv som bare det heldigvis. Noen som har hatt noe av det samme, eller som vet hva det kan være??er det normalt? Skal på svangerskapskontroll i morgen så da sjekker dem jo urin og blodtrykk.. Jeg har ganske lavt blodtrykk, å har hatt veldig lavt i hele svangerskapet også, så vet ikke om det er derfor? Vet veldig godt at dere ikke er leger, å ikke kan vite, men vil bare forhøre meg litt før i morgen
2 boys & now pink Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Jeg synes det høres skummelt ut.... hva med å bare ringe til noen helsepersonell da? ring føden og spør eller legevakt....
Trio? Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Dette høres ikke vanlig ut på slutten av et svangerskap. Det kan godt være at det ikke er spesielt farlig men det vet bare fagfolk. Kan du ikke ringe føden og spørre dem? Da får du svar evt. komme inn på en kontroll. Det skader jo ikke da... De er der for deg, vet du :-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2010 Ringte føden, å de mente jeg kunne vente til i morgen med å "sjekke" det.. De ga ikke så mye svar egentlig.. De ante ikke hva det kunne være, var det eneste jeg fikk til svar.. Så da er det vel ikke noe. Håper bare det gir seg snart..
Trio? Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Håper det gir seg da for din del. Høres ikke godt ut! Så får du jo heller kontakte dem i morgen om det ikke har gitt seg. En sjekk må de da kunne gi deg så du får vite litt mer...Du og babyen er viktigst nå vet du :-))
LadyGrr Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Jeg hadde ringt føden med en gang. Det der høres ikke bra ut. Jeg går til ktr for mistanke om svangerskapsforgiftning og har fått beskjed å ta umiddelbar kontakt dersom jeg fikk influensafølelse og endel av dine symptomer.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2010 Uff nå ble jeg litt nervøs her... Som du ser litt lenger oppe så ringte jeg føden.. Men de er som alltid, føler de ikke bryr seg så mye om MEG, sålenge jeg ikke har babyen på vei ut.. Nå skal jeg på svangerskapskontroll til jordmoren min på ullevål sykehus i morgen tidlig (ringte tønsberg sykehus nå, da jeg bor her i vestfold, så er de jeg skal ringe i slike tilfeller, men abc ullevål jeg skal føde på) hehe.. Så får ta det med henne å be henne sjekke meg ordentlig.. Takk for svar jenter
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 jeg synes også de hørtes litt slepphendt ut med deg nå...... Du er jo ikke i form stakkar. Hvordan er formen i dag da? Du er vel kasnkje på kontroll nå? Håper det ikke er noe alvorlig og at du bare rett og slett er litt småsyk og at det ikke er svangerskapsrelatert. Ønsker deg i alle fall god bedring og så må du komme med oppdatering da. Klem:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2010 Hei igjen! Nå har jeg vært på kontroll, å alt er heldigvis i sin skjønneste orden:) Urin og blodtrykk er finfint:) Så det var veldig deilig å få sjekket. Er litt bedre idag, men det svinger veldig. Jordmor ba meg strengt om å ta det mer med ro, sove masse og ikke stresse. Hun trodde ikke det var så lenge til fødsel etter denne undersøkelsen, så jeg håper jeg blir bedre til det.. Selvom det kommer uante krefter når fødselen setter igang, hehe. Dere er gode å ha her jenter! Tusen takk:) Stor klem til dere alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå