Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner nå at jeg blir litt usikker på hva jeg bør handle inn av klær. Ser at det står flere plasse hvor mye klær man bør ha til den lille, men få plasser om i hvilken størrelse. Kjøper dere klærne i størrelse 50 eller 56 i forhold til alle bodyer og lignende barnet trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm. lurer jeg og på... dytter på jeg, selv om det er tredje mann som kommer nå.. fått det meste til guttene mine, men nå kommer det visst en tulle... alt må handles inn!

Skrevet

Jeg kjøper inn mye i str 50, klok av skade etter forrige gang, da vi brukte en blanding av str 50 og 56 de første 3 mnd.. Følger sånn ca den utstyrslista som ligger på "viktig info"-tråden her inne når det gjelder antall (ca 10 bodyer, 5-6 pysjer, 5 sparkebukser osv). Kjøpt det meste på salg, så ble ikke mange pengene heller;)

Skrevet

Vi fikk en jente på 3530g og 51cm 26.juni og bruker str 50 enda. Hun er snart 4 uker. Jeg er også klok av skade. Hadde nesten bare kjøpt str 56, og måtte ut dagen etter vi kom hjem fra sykehuset. Lite festlig,,,

Skrevet

Samme erfaring hær.. Kjøpte mye 56 og fikk endel også. Jenta vår brukte 50 lenge før jeg gikk over til 56. Så nå har jeg gjort litt innkjøp av klær i str 50, noen søte sparkebukser, ullbodyer + litt til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...