_ThEoMaMmA_ Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 vi skal nå gå til innkjøp av en reiseseng...men da tenkte vi at det kanskje er lurt med en sånn lett greie som veier rundt 2kg...med myggnett, sånn man pakker sammen i en liten pose....noen som har en sånn å kan si hvordan det går å legge minien oppi en sånn?ser egentlig for meg at min ikke vil ligge inni en sånn en...heh
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Vi har Simo reiseseng. veldig fornøyd:)
Eva_81 Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Er det phil & teds du tenker på? Den er knallbra, vi er kjempefornøyde. Tar null plass, og er lett å sette opp/legge sammen. Snuppa stortrives oppi den. Men vi bruker ikke nettet på toppen da, det blir litt voldsomt.
Sistah*G07*J09* Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Vi har ikke den, men søsteren min har ett Deryan reisetelt å hun er super fornøyd med det. Har brukt det veldig mye. Koster rundt 700kr. Veldig lett å slå opp og sammen, å mykt og godt å ligge i Nevøen min storkoser seg inni der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå