Gjest Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Jeg fikk et svakt positivt test idag ( veeeldig svak svak lysrosa strek nesten ikke synlig) ! Har vært kvalm de siste dagene, ganske svimmel og trøtt.. Flere som har fått svak strek? :-) Tok en billig test.. Og lurer på om jeg skal teste meg på nytt igjen i morgen..
Snappie Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Jeg testet svakt på 3 tester med 1-2 dagers mellomrom før helgen. Til slutt orket jeg ikke tyde flere streker. Kjøpte clear blue digitaltest etter anbefaling av gravide her inne. Da først kunne jeg slå meg til ro:)
Gjest Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Jeg kjøpt en billig test som heter predictor ( er i utlandet )... og den skal vise allerede 5 dager før forventet mens, leste litt om hva andre har skrevet om testen og mye dårlig respons på den.. Jeg ser en lys rosa strek når jeg ser i solen feks, men utrooolig svak. Kanskje tidlig enda :-) Fortalte mannen dette nå og han er så glad at jeg gruer meg til å ta en ny test om den skulle da være negativ..
Snappie Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Men kom den rosa streken FØR tidsfristen gikk ut? 5 dager før er litt tidlig, men testene har jo forskjellig sensitivitet. Jeg testet med Klar beskjed gravid, kjøpt på Vita. Den sies å ha en sensitivitet på å oppdage så lave verdier som 15 (ett eller annet). Clear blue har 50. Men kom streken før tidsfristen og den er rosa i fargen sies det at en strek er en strek og du dermed er gravid. På http://www.pernille.info/ står det litt mer utfyllende opplysninger. Men jeg ville kjøpt en clear blue test og gjerne digital og testet litt nærmere IKM... Good luck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå