Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hvordan lever dere i ventetiden? Lever dere som dere ikke vet eller lever dere "gravide"?
Ugla er mamma! Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har alltid levd som gravid også i ventetiden. Vi bruker så mye tid/energi/penger på dette at det er et lite offer, og det føles veldig mye bedre for meg. Da slapp jeg være redd at jeg hadde gjort noe galt om vi ikke lyktes/ting gikk galt.
VestlandsPrøver Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har riktignok bare vært borte to ganger så er ikke så garva i dette her, men jeg tror jeg er litt for "gravid" når jeg har vært der. Er liksom litt det der at en skal passe seg hele tiden, men samtidig tror jeg det er sunt å ikke tenke for masse på det. Det har iallfall ikke lykkes for meg enda, men har nok ikke sammenheng uansett... Men selvsagt ting som å holde seg unna alkohol, røyk, være forsiktig med alt for tunge løft og passe seg for toksoplasmose (finnes i jord og kattebæsj) tror jeg uansett kan være lurt!! Masse likke til!!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Ok skal i et bryllup på lørdag, får si at jeg trakk det dårligste loddet ang sjåfør jeg da. Fikk nemlig beskjed om at jeg skulle "glemme" det i par uker leve som det ikke har skjedd bortsett fra å bade. Leve som jeg skulle. Kunne ta meg en tur på tivoli og en øl etterpå. Reagerte bare på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå