Gå til innhold

tenk 14 dager igjen....

Stjernoye,mini, engel & micro

Anbefalte innlegg

fatter det faktisk ikke, hele 14 dager igjen, hehe men det er også 14 laaaaaaaaaaaaaange dager igjen til termin, krysser alt jeg har for at jeg ikke må gå over....

veien har vært lang for å komme hit jeg er nå, men fader så kort den virker når jeg er så nærme som dette,vært en skikkelig berg og dalbane tur uten like.

nå har vi vært så heldige at dette er nr 2, ønsket har vært kjempe stort for å få en lillesøster eller en lillebror til verdens beste 5 åring=))

Fortsetter under...

ja tenk at du er kommet hit...."allerede" på en måte.......?:)

helt utrolig egentlig hvor fort tiden har gått.....tenker sånn jeg også men når jeg tenker etter så har den gått grufult sent i enkelte perioder:S

gleder meg masse til å hilse på lille jenten;) krysser alt for at du slipper å gå over tiden ja! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

var det 1 august jeg tippet?;)klemmepå

hehehe ja var 1.aug du tippet....har hatt utrolig masse murringer i dag og knivstikk i kjeden, samt en merkelig skjelven(?) aner ikke hva det er for noe da men*ler* spørs om ikke storebror kanskje har bomma litt på dagen;o)

ja tiden har også gått ufattelig seint noen ganger, men det er liksom glemt(?) på en måte=)

*klemmepå*

hmm... kanskje det er noe på gang..hvem vet..du får elge deg innpå mannen og spørre om "hjelp" hehehehe;)

ja storebror tippet idag han...hadde vært utrolig morsomt da om han fikk rett:D

når vi snakker om tide som går eller ikke går...alt ettersom;) så husker jeg det som igår da du sto på jobben min og fikk hcg resultat på tlf da vi sto der:) som dus krev på en serviett hihihihi:)

uff får helt amå angst over meg når jeg tenker på den perioden...for min egen del også...grusom den tiden der..glad den er forbi ihvertfall takker det som takkes kan for at det ordnet seg for snille jenter og gutter tilslutt;) tar meg selv i tenke på om jeg hadde orket dette engang til..........(?)

Annonse

hehehehe ja kanskje det =P så forresten en bitte liten nylaget jentebaby i dag......wrææææl så lite, skal jeg virkleig ha noe så smått i armene mine??????? hehe*glede seg*

så på mammaen og bare smilte stort, er helt rart å vite at om ikke så alt for lenge så er det min tur til å ha et sånt bitte lite nurk i armene mine..mammaen må jo ha trodd at jeg var helt sprø;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...