Gå til innhold

Silikon igjen; Noen veldig tynne her som har tatt`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lyst å legge inn saltvannsimplantat, men er litt usikker siden jeg er så tynn.(naturlig) Er redd de skal kapsle seg og bli harde.

Noen med erfaring? Bruker nå størrelse A i bh og det er for stort. Tragisk ;-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venninnen min er veldig tynn og flatbrystet, og tok silikon. Det ser ikke pent ut i det hele tatt uten klær, og i bikini.

men hun er veldig fornøyd, for hun hadde et elendig kroppsbilde. hun sier hun har fått tilbake sin kroppslige verdighet. skjønner henne, men ville ikke gjort det samme.

Skrevet

Hvorfor ser det ikke pent ut?

HI

Skrevet

Det ser ikke pent ut fordi innleggene syns utenpå huden. altså, det er ikke noe fett på puppene som kamuflerer innleggene, hvis du skjønner.

Skrevet

Ja, skjønner. Vet du hvor mye hun tok, synes du det ble for mye på henne?

HI

Skrevet

ikke no problem, men du burde nok ha den under muskelen, da ser den mere naturlig ut. Pluss at det har litt å si hvor stort innlegg du putter inn da:)

Jeg la inn 230gr hadde samme problemet som deg, ingen har kunne sett at de ikke var ekte. Eneste måten å overbevise var å vise arrene jeg hadde (til å med de syns nesten ikke). Hehehe.. når jeg måtte samboeren lo han først når jeg sa at jeg hadde silikon, han trudde jeg bare tulla;P

fare for at det kapsler seg kan skje hvem som helst, men det er ikke så vanlig. Egentlig syns jeg du burde ringe en klinikk å snakke med dem, de kan svare på alle dine spørsmål:)

Skrevet

ja skal ta kontakt med klinkikken, men det blir uansett ikke før til neste år. 230 ja, hva var du og hva gikk du til?

Takk for svaret.

HI

Skrevet

Bare en liten ting: Saltvannsimplantat burde du holde deg unna.

Jeg er 1,68 m og veier 50 kg. Relativt slank. Første operasjon jeg tok fikk jeg lagt inn 245 g. De så helt naturlige ut og hadde heller ingen komplikasjoner. Ei heller etter andre operasjon hvor jeg la inn 600 g i hvert bryst.

Kapsling kan skje alle. Feite, eller tynne. Amming med brystinnlegg gir noe større risiko.

Skrevet

hvorfor ikke saltvann?

Høres bra ut, takk.

HI

Skrevet

Ingen kirurg som kan sakene sine opererer inn saltvann på slanke personer. De har lett for å folde seg og man vil kunne kjenne av de er fylt med vann. Saltvann egner seg best for personer med litt fett og pupper fra før. Dessuten vil ca 7 % av saltvanninnleggene lekke og må byttes innen 10 år.

Silikoninnleggene er laget for å vare livet ut og trenger ikke byttes med mindre proteseveggen sprekker. Det skal litt til for at de skal sprekke f.eks hardt støt fra en bilulykke. En annen ting som er fint med silikoninnleggene er at de er fylt med cohessive gel/fast gelé.

Hvorfor vil du ha saltvann kontra silikon?

Skrevet

Jeg hadde en bitteliten 70A men gikk til en 70C. Jeg ville egentlig ikke ha mere enn 200gr, men legen sa at jeg ville angre og at en størrelse på 230 passet min kropp bedre. Og jeg tror han hadde rett;)

Jeg var også veldig opptatt av at det skulle se mest mulig ekte ut, og hadde akkurat de samme bekymringene som deg. Jeg også er veldig tynn så jeg trodde dette kom til å bli synlig, men legger man den under muskelen er den ikke synlig (ikke hos meg da). Må legge til at jeg har silikon og ikke saltvann, legen mente at med saltvann kunne man få skvulpelyder, så jeg valgte silikon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...