LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hei! Ser du er ganske aktiv her inne=) Kan du være så snill å prøve å spå meg? Nå har jeg bare 14 dager igjen til terminen, og er så spent at det føles som jeg holder på å sprekke! =) Jeg er selv født 10.10.77. Jeg har ul- temin 05.08.10. Klarer du å se når babyen vil komme? Hvilket kjønn tror du det blir? Hvordan kommer fødselen til å bli? De forrige har gått VELDIG fort, kan jeg forvente det denne gangen også?? Her ble det litt mange spm, men jeg håper du har tid til å prøve å gi meg noen svar. På forhånd tusen takk! =)
zassy☆ Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Da vet du LUCKY skal jeg se på deg For det første fikk jeg opp gutt på kjønn og jeg ser ikke bort fra at han kommer i en fart! Jeg er ganske grønn på å se datoer men jeg gjør gjerne et forsøk, kjempefint hvis du husker å si fra når du har født så kan jeg se om det er noe jeg bør fortsette med eller ikke hehe. Hmm.. kortene sier den 25. allerede, nå i juli..det hørtes litt tidlig ut men! Tror du føder før termin men kanskje nærmere den.. uff dette er jeg ikke noe god på så jeg tror jeg stopper der før det blir bare gjetting! Ønsker deg lykke til med fødsel og alt! Tenker du er spent og gleder deg ja :-D Klem!
LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2010 Hei igjen! Tusen takk for spennende svar! Du skal få tilbakemelding når det skjer noe! =) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå