Mammaaaaaa Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Min bæsjer seg ut så ekstremt mye at alt må byttas på og han må bade. Han har bæsj opp til nakken og ofte i håret! Skjønner ikkje at det går an ein gang! Og dette skjer hver dag! Nesten som han ikkje har bleie på seg i det heile tatt!
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Heia:) Har du bleien for slakt på? Hadde samme problem, men med tisset, han ble våt på sidene, å da måtte body og strømpebukse skiftes. Litt stramming som måtte til, å har ikke hatt det problemet siden. Bruker pampers.
Miss Honey Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 har ikke hatt en eneste lekkasje etter at jeg byttet til pampers. vet ikke hvorfor jeg brukte libero. kanskje fordi jeg bodde nær kiwi? hehe.. et unntak da.. up&go fra libero er bedre enn easy up fra pampers
Mammaaaaaa Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2010 Kanskje eg ikkje strammer nok ja. Tør ikkje stramme så mye, for det ser så ubehagelig ut! Bruker libero, men skal prøve pampers! Han har ein del tisselekasjer og!
<3Minesmå<3 Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Hadde samme problemet jeg også. Tiss å bæsj oppover hele ryggen. Men så bytta jeg etterhvert til pampers + at jeg tok en størrelse større i bleier. Pampers selger newborn bleier som det står enten 1 eller 2 på. Så jeg kjøpte den det står 2 på nå sist. Den gikk litt mer opp på ryggen, så nå er det ingen lekasjer lenger Men du må nok også stramme bleia godt ja Jeg bruker å stramme til godt å så kjenner jeg mellom magen å bleia etterpå om det er for stramt eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå