Nicoline3 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Jeg venter nr 3 om 5 dager og hører stadig vekk at 3 er en luring...... Så da bare lurer jeg på om dette stemte i ditt tilfelle? JM sa noe om at fødselen kunne drøye ut i tid og at man mistet rier på slutten.. Jeg har en grusom og en super fødsel bak meg, så da er jeg jo veldig spent på hvordan denne blir! (kjenner plutselig fødselsangsten kicke inn for fullt, og angrer nesten på at jeg maste meg til nr 3) Håper dere har noen trøstende ord der ute ))))
Jippiajajee Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Nr 3 sklei ut for min del:) Så ikke alltid statestikken holder ord>
Monique8 Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Hos meg poppet nr 3 like fort og greit ut som de to første,-så ingen luring her Venter nr 8 nå og har ikke hatt noen luringer ennå ) Har alltid lurt på hva de baserer det på det utsagnet om at nr 3 skal være en luring..... Kjenner ikke til noen slike jeg jaffal
Juli.mamma til 4. Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Fødsel nr 2 og nr 3 var prikk like.. ) Fort og rask..
Nicoline3 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2010 Tusen takk for veldig oppmuntrende svar!!!! Da krysser jeg fingrene for at det gjelder meg også! Holder dere oppdatert så fort det skjer noe her i gården....foreløpig ingen tegn til noen ting!!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Fødsel nr 3 ble keisersnitt 9 dager på overtid for min del... stor unge som absolutt ikke hadde tenkt å komme på egenhånd... Men veninna mi brukte flere døgn på nr.3 (hadde styrt fødsler med de to første), og var på sykehuset mange ganger fordi hun trodde noe var på gang, men ble sendt hjem igjen De sa på føden at de sendte hjem fler 3 gangs enn førstegangs
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Fødsel nr. 1 var et 38 timer langt helvete, mens nr.2 og nr. 3 var stikk motsatt, drømmefødsler( om sånt finnes hehe), "bare" 15 timer på begge to. Så nr. 3 var ingen luring for meg. Spennende å se hvordan det går nå.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 Hei! :-) Jeg har født 5 ganger ;-) Nr. 1 og 2 var verst, men det var helt normale fødsler! Nr. 3, 4 og 5 bare "poppa" ut, KJEMPELETTE fødsler, 3 nesten helt identiske fødsler, med unntak av nr.3 som ble født i sykebilen! ;-) Masse lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå