Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger dere utifra utseende/stil eller funksjon?

Lurer litt på enten Teutonia spirit s3 eller en mer tradisjonell simovogn- er litt dratt i begge retninger. Kjempeusikker.

HJELP!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest utifra funksjon, men utseende teller jo litt da:)

Jeg leste en del brukeromtaler på barnevognguiden.no før jeg bestemte meg for Brio Happy.

Skrevet

Brio Happy eller Emmaljunga City Cross....to veldig like vogner :-) Jeg går nok primært for funksjon...og de fleste vognene er jo fine i dag :-) Men kjekt å kunne velge litt farger og stasj da :-D Og så skal jeg ha en KUUUUUUL stellebag :-D

Skrevet

Vi har valgt mest utifra funksjon, men synes også at vogna vi har valgt er utrolig fin:D Ville ha 4 hjul, men at to av de skulle være svingbare. Skulle egentlig ha nitro city, men den er så og si umulig å få tak i før i oktober (og da har jeg termin). Så da ble det bugaboo cameleon. Er veldig fornøyd! Synes det er et stort pluss at man kan sette på vinterhjul, så slipper jeg å bekymre meg for om forhjulene blir for små når det er snø:)

Skrevet

Vi har valgt mest etter funksjonalitet, kvalitet og vekt. Endte med Bugaboo Cameleon. Har den og Maxi cosi barnesete pa bestilling, skal hente i November, har termin i Desember :) Var litt tidlig ute med a bestemme oss da :)

Jeg ville absolutt ha vogn med bag, som faktisk ikke er veldig vanlig her! De fleste babyer her sover ikke i vogna, og ihvertfall ikke utendors. Det synes de voksne virker sa kaldt og utrivelig! (Her blir det aldri kaldere enn -5 pa de aller verste vinterdagene :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...